Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κατά του Ρωμαιοκαθολικισμού.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κατά του Ρωμαιοκαθολικισμού Στην έγκριτη εφημερίδα Gurdian δημοσιεύθηκε ανταπόκρισις από το Δουβλίνο, την Ιρλανδική Πρωτεύουσα, για την επίθεση που εξαπέλυσε ο Ιρλανδός Πρωθυπουργός Έντα Κένι αλλά και το Ιρλανδικό Κοινοβούλιο με ψήφισμά του κατά του Βατικανού και της Ρωμαιοκαθολικής παρασυναγωγής για την συγκάλυψη τρομακτικών σκανδάλων παιδεραστίας και παρά φύσιν ασελγών πράξεων κατά ανηλίκων παίδων των Ρωμαιοκαθολικών Κληρικών από την Ρωμαιοκαθολική Ιεραρχία της Ιρλανδίας και το Βατικανό.

Το γνωστό σκάνδαλο Σμάϊθ προκάλεσε το 1994 την κατάρρευση του κυβερνητικού συνασπισμού «Φιάνα Φάϊλ» και των Εργατικών.
Τα χρόνια που ακολούθησαν εκατοντάδες θύματα Ρωμαιοκαθολικών Κληρικών προέβησαν σε καταγγελίες δι’ όσα τραγικά υπέστησαν στας χείρας των. Προσφάτως η ανεξάρτητη επιτροπή Κλόϊνι του Ιρλανδικού Κοινοβουλίου κατηγόρησε επίσημα την Ιρλανδική Ρωμαιοκαθολική Ιεραρχία αλλά και το Βατικανό ότι παρεμποδίζουν μεθοδικώς την έρευνα εδώ και τρία χρόνια μολονότι έχουν δεσμευθεί δημόσια ότι θα συνεργαστούν με τις αρχές προκειμένου να εξιχνιαστούν τα ειδεχθή και φρικώδη εγκλήματα παιδεραστίας.
Αυτό ωδήγησε τον Πρωθυπουργό Έντα Κένι να εκραγή μετ’ οργής εντός του Ιρλανδικού Κοινοβουλίου και να δηλώσει ότι: «δυστυχώς αποκαλύφθηκαν η δυσλειτουργία, ο ελιτισμός και ο ναρκισσισμός που κυριαρχούν στην κουλτούρα του Βατικανού».

Η Κυβέρνηση και σύσσωμη η αντιπολίτευση ενέκριναν ομοφώνως ψήφισμα που κατηγορεί το Βατικανό και την Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή ότι μεθοδικώς και αναισχύντως εμπόδισαν την αποκάλυψη των εγκλημάτων παιδεραστίας που συγκλονίζει την Ιρλανδία, χώρα γνωστή για την πίστη της στον Παπισμό.
Η μεταστροφή της οργής από την εγχώρια Ιρλανδική Ρωμαιοκαθολική Ιεραρχία προς το κέντρο του Παπισμού, το Βατικανό, οφείλεται και σε έγγραφο του Βατικανού προς την Ιρλανδική Ρωμαιοκαθολική Ιεραρχία που ήρθε στο φως κατά την διάρκεια της ερεύνης για την υπόθεση η οποία διεξήχθη με εντολή της Κυβερνήσεως της Ιρλανδίας, έγγραφο του έτους 1997, επί ημερών του προσφάτως «οσιοποιηθέντος» και καταστάντος «μακαρίου» πάπα Ιωάννου Παύλου του Β μέ το οποίον καθορίζοντο οι διαδικασίες παραπομπής υποθέσεων κακοποιήσεως ανηλίκων με τοσούτον αναίσχυντον και ελεεινόν προσδιορισμόν ώστε να χαρακτηρίζονται απλώς ως «κατευθυντήριες γραμμές».

Ο Ιρλανδός Πρωθυπουργός Κένι δήλωσε στα Ιρλανδικά ΜΜΕ ότι το Σαββατοκύριακο που πέρασε έλαβε χιλιάδες μηνύματα υποστηρίξεως για την στάση του. Αντιδρώντας στο ομόφωνο ψήφισμα του Ιρλανδικού Κοινοβουλίου που καταδίκαζε τον ρόλο της Ρωμαιοκαθολικής Ιεραρχίας και του Βατικανού στην υπονόμευση των θεσμών της «προστασίας της παιδικής ηλικίας» το Βατικανό ανεκάλεσε τον Νούντσιό του από την Ιρλανδία «Αρχιεπίσκοπο» Τζουζέπε Λεάντζα. Η Κυβέρνηση όμως της Ιρλανδίας δήλωσε ότι δεν εκπλήσσεται από την ανάκληση του Νουντσίου αλλά περιμένει το Βατικανό να απαντήση στις τρομακτικές κατηγορίες γιατί η «Εκκλησία» έπαιξε ρόλο στην συγκάλυψη της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών.

Τα ανωτέρω φρικώδη και ειδεχθή δεν μας εκπλήσσουν και εμάς ουδόλως, διότι ως και παλαιότερον έχομε και δημοσία διακηρύξει ο Ρωμαιοκαθολικισμός και ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία Χριστού αλλά πολιτικό-οικονομικό-θρησκευτικό σύστημα, εστερημένο της Θ. χάριτος και των ζωοποιών ακτίστων ενεργειών του Τρισαγίου Θεού, το οποίον αδιαπτώτως και διϊστορικώς συνεχίζει την εγκληματική του διαδρομή και πορεία καταπατώντας ασυστόλως τους Θ. και Ι. Κανόνας της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας επιτάσσοντες και ρητώς προβλέποντες την άμεσον καθαίρεσιν των κανονικών εγκληματιών, νοθεύων την «παραδοθείσαν άπαξ τοις αγίοις πίστιν» και εισάγων την ενδοκοσμική σκοπιμότητα και μεταπτωτική φθορά στον πνευματικόν χώρον, υποθάλπει το κακούργημα της παιδεραστίας παρά τις φραστικές δήθεν στηλιτεύσεις του.
Η πρόσφατος μάλιστα «οσιοποίησις» του καθ’ όλην την διάρκειαν της θητείας του επιδοθέντος μετά πάσης επιμελείας στην συγκάλυψιν χιλιάδων ανά τον κόσμον εγκλημάτων παιδεραστίας από τους Ρωμαιοκαθολικούς θρησκευτικούς λειτουργούς, πάπα Ιωάννη Παύλου του Β μετά πάσης τιμής και μεγαλοπρεπείας στο Βατικανό αποδεικνύει εναργέστατα το αμεταμέλητον του Ρωμαιοκαθολικισμού-Παπισμού και καθιστά δια μίαν εισέτι φοράν πασίδηλον το γεγονός ότι η διαχρονική και διϊστορική καταδολίευσις του Χριστιανικού και Ευαγγελικού μηνύματος ανά την υφήλιον, οφείλεται κατά βάσιν σ’ αυτήν την εκτροπήν εκ του σώματος της Εκκλησίας που συνέβη μεν το 1054 μ.Χ. αλλά που έμελλε να αποβή ο ολετήρας ομού μετά της ψευδούς θρησκείας του Ισλάμ της πνευματικής ευλογίας και δυνατότητος της ανθρωπότητος που απέρρευσε από τον ζωοποιό Σταυρό και την λαμπροφόρο Ανάσταση του Ενσαρκωθέντος Υιού και Λόγου του Θεού.

Επιπρόσθετος απόδειξις των ανωτέρω αποτελεί η κατά την επίσκεψη του σημερινού πάπα Βενεδίκτου 16ου στην Κροατία στις 4 και 5 Ιουνίου, ιδιαιτέρα τιμή που απεδόθη στον εγνωσμένο εγκληματία του Β παγκοσμίου πολέμου και πνευματικό ταγό των φασιστών Ουστάσι της Κροατίας, Καρδινάλιο του Ζάγκρεμπ Αλοΐσιο Στέπινατς, ο οποίος κατεδικάσθη για εσχάτη προδοσία και εγκλήματα πολέμου και παρά ταύτα ανεκηρύχθη ως δήθεν «μακάριος» από την Ρωμαιοκαθολική παρασυναγωγή και του οποίου την εικόνα προσπαθεί να ωραιοποιήση το περιοδικό «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» (Μαΐου-Ιουνίου 2011, τ.1069, σελ. 27-29), που διευθύνεται από τον Ιησουΐτη κ. Θεόδωρο Κοντίδη και κυκλοφορείται από το «Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών Επιστημών» που εδρεύει εν Αθήναις (Μιχ. Βόδα 28), όταν τυγχάνει απολύτως εξηκριβωμένον ιστορικώς ότι οι Ρωμαιοκαθολικοί ιερείς των φασιστών Ουστάσι που δολοφόνησαν 800.000 ορθοδόξους Σέρβους κατά την διάρκεια της Γερμανικής κατοχής της Γιουγκοσλαβίας υπήγοντο στον «Αρχιεπίσκοπο» Ζάγκρεμπ Αλουΐσιο Στέπινατς και όταν υφίσταται το ημερολόγιο του Στέπινατς όπου ο ίδιος ιδιογράφως ομολογεί πλήρως τα θηριώδη εγκλήματα των Ρωμαιοκαθολικών εγκληματιών, τους βιαίους εκλατινισμούς των ορθοδόξων Σέρβων και δηλώνει το βύθιο μίσος του κατά της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας γράφοντας στις 27 Μαρτίου 1941 σελ. 172, βιβλ. 4ο «Το πνεύμα της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι κάτι το τόσο τρομερό το οποίο μόνο ο παντοδύναμος και παντογνώστης Θεός δύναται να ανέχεται...» και στις 28 Μαρτίου 1941, σελ. 176, βιβλ. 4ο «Το σχίσμα της ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι η μεγαλύτερη κατάρα εν Ευρώπη, σχεδόν μεγαλύτερη και από τον Προτεσταντισμό...». Και αυτό προσπάθησε να διορθώσει ο ψευδοάγιος του Βατικανού στυγνός εγκληματίας Αλοΐσιος Στέπινατς με την σφαγή 800.000 Ορθοδόξων Σέρβων.

Να λοιπόν, γιατί είναι αδύνατος η ένωσις με τον διεθνή εγκληματία και υποκριτή Ρωμαιοκαθολικισμό και αλυσιτελής ο μετ’ αυτού διάλογος και εμείς τα μέλη του Σώματος του Χριστού της Μιας , Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας θα πρέπει «ούτε χαίρειν» σε αυτούς να λέγωμε ως μας συνιστά ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, ο μαθητής της αγάπης διότι δεν θεωρώ ότι έχωμεν εμείς περισσότερη αγάπη από τον «μαθητή της αγάπης».
Η μόνη αληθής ένωσις που μπορεί να γίνει είναι να αποπτύσσουν οι κακόδοξοι τας αιρετικάς των δοξασίας και εισηγήσεις του βυθίου δράκοντος και να επανέλθουν εν πλήρη μετανοία στην καλλιέλαιον της Εκκλησίας εγκεντριζόμενοι σε Αυτήν. Ο,τιδήποτε άλλο είναι καταδικασμένο a priori σε παταγώδη αποτυχία όπως και τα ανωτέρω γεγονότα πασιδήλως αποδεικνύουν.

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ+
ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Κάθε άλλος λόγος πτωχός.......
Χαίρων και συγχαίρων εν Κυρίω Ιησού
διά την αντιγραφήν από romfea.gr
π. Φώτιος Βεζύνιας

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

ΔΕΙΤΕ ΧΑΛΙΑ !!!!!!!

ΠΑΠΙΚΗ ΡΟΚ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ....  ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO
.... ναι..ναι ξέρω θα μου πείτε τις γνωστές δικαιολογίες.. Ε... όχι!!!!  μ' αυτούς τους δαίμονες... δεν θέλουμε δια-Χριστιανικές συνομιλίες. Γιατί δεν είναι Χριστιανοί. Δεν το βλέπετε, για τόνομα του Θεού. Τί να πω .... φθάνω να υποψιάζομαι ότι κάποιοι επιμόνως δεν θέλουν να το δουν. Και όχι μόνο. Θα προχωρήσω λίγο σε κάτι που πονάει αλλά αν δεν το πούμε θα γίνει απόστημα. Μήπως τα γλυκα-ανάλατα τραγουδάκια των παιδικών μας χρόνων, που δεν σταμάτησαν και τώρα να χρησιμοποιούνται ως τάχα τρόπος έκφρασης, της πίστης των παιδιών, και των μεγαλυτέρων, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια προετοιμασία, - Ασυνείδητη ίσως - για τέτοιου είδους εκφράσεις της λειτουργικής ζωής.  ΧΑΛΙΑ...ΠΙΟ ΧΑΛΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ

Λυπημένος για την βλασφημία
που μόλις είδαμε.
π. Φώτιος Βεζύνιας.

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ....

Απόσπασμα από το «ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ» του Καμπανέλη

ΡΩΜΙΑΚΙ : Εκείνο λοιπόν τον καιρό, όπως σε κάθε δύσκολο καιρό, ήταν πολλοί εκείνοι που βγήκαν απ’ το πετσί τους. Άνθρωποι που δεν τους έπιανε το μάτι σου, παίρναν το βουνό μ’ ένα ντουφέκι στο χέρι. Με το τίποτα, ο Γιάννης, ο Τάσος, ο Μανόλης, η Λένω, η Δέσπω, αυτή η σιωπηλή στρατιά, αυτοί οι ωραίοι δικοί μας, σπρώχναν για καλά τον καιρό προς την ελευθερία και την ειρήνη. Για μια ελευθερία που πριν έρθει φαινότανε τόσο πλατιά. Και για μια ειρήνη που ακόμα γι’ αυτήν αγωνιζόμαστε. (μπαίνει ξανά ο Ρωμιός)

ΡΩΜΙΟΣ : Σαν πολύ δεν ωρίμασες μέσα σε μια παράσταση ;

ΡΩΜΙΑΚΙ : Σ’ έχασα !
ΡΩΜΙΟΣ : Έχουμε δουλειές, πρέπει να πηγαίνουμε !
ΡΩΜΙΑΚΙ : Πάρε με μαζί σου…
ΡΩΜΙΟΣ : Πάμε για δύσκολες δουλειές.
ΡΩΜΙΑΚΙ : Κυρίες και κύριοι, σε δυο λεπτά το έργο μας τελειώνει. Όμως δε θα σας αφήσουμε να φύγετε πικραμένοι, όχι γιατί σας κάνουμε τη χάρη αλλά γιατί έτσι γίνεται πάντα και στη ζωή. Πάει να πει στον τόπο μας, οι ρίζες μας είναι βαθιές, το χώμα δικό μας, κόβω, κόβεις, κόβει, κόβουμε, κόβετε, κόβουν τα κλαριά μας, τον κορμό μας, μα το χώμα ξαναφουσκώνει. Μια πράσινη φωνούλα ξαναβγαίνει και φωνάζει «εδώ είμαι». ΡΩΜΙΟΣ : Καταπιαστήκαμε με κάτι δύσκολο. Καλέσαμε την τρέλα για βοηθό αλλιώς δεν τα βγάζαμε πέρα. τρέμαμε μ’ αυτό που αγγίζαμε και τρέμουμε ακόμα. Όμως αυτό που θέλαμε ήταν να ‘ρθείτε στην παράστασή μας και να μη φύγετε αδιάφοροι. Να βρείτε ψεγάδια να μας κρίνετε αλλά να μη φύγετε αδιάφοροι. Κι αν σας κακοκαρδίσαμε ή αν σας κάναμε να γελάσετε με πράγματα που δεν έπρεπε, είναι γιατί διαλέξαμε το φαρδύ το δρόμο. Εκεί που η ζωή είναι χύμα. Το αστείο, το σοβαρό, τα όσια και τα ιερά, ο άγιος και ο θεομπαίχτης.
ΡΩΜΙΑΚΙ : Ο Δράκος είναι εκεί και θα ‘ναι κι αύριο και μεθαύριο. Ξερογλείφεται τον βλέπετε ; Είδε πως σκότωσαν την παρέα του Καραγκιόζη και περιμένει να τους φάει. Όμως δεν θα τους φάει. Κι ούτε τους σκότωσαν.
(σιγά – σιγά και με πολύ αργό ρυθμό ακούγεται μπάσος ήχος τύμπανου)
Αν δεν με πιστεύετε, βάλτε το αυτί σας στο χώμα και ακούστε… (ο ήχος δυναμώνει και ο ρυθμός γίνεται πιο γρήγορος)
Η γη μας χτυπάει με ογδόντα σφυγμούς…(ο ήχος δυναμώνει και ο ρυθμός γίνεται πιο γρήγορος)Ωραίους σαν από παλιό τύμπανο…(ο ήχος δυναμώνει και ο ρυθμός γίνεται ακόμα πιο γρήγορος)Κάτι γίνεται…(ο ήχος δυναμώνει και ο ρυθμός γίνεται ακόμα πιο γρήγορος)
Κάτι γίνεται…(ο ήχος δυναμώνει και ο ρυθμός γίνεται ακόμα πιο γρήγορος)
Το τύμπανο σταματά απότομα και όλος ο θίασος μπαίνει στη σκηνή και τραγουδά
Φίλοι κι αδέρφια, μανάδες, γέροι και παιδιά,
στα παραθύρια βγείτε και θωρείτε
ποιοι περπατούν στα σκοτεινά και σεριανούν
μες τα στενά φίλοι κι αδέρφια, μανάδες, γέροι και παιδιά.
Η λευτεριά να μη χαθεί, όρκο σταυρώσαν στο σπαθί,
καπεταναίοι στρατιώτες λαϊκοί.
…………………………………………………..
Στολίστηκαν οι ξένοι τραπεζίτες,
ξυρίστηκαν οι Έλληνες μεσίτες.
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι,
μην έχεις πια την πείνα για καμάρι.
Οι αγώνες πούχεις κάνει δεν φελάνε
το αίμα το χυμένο αν δεν ξοφλάνε.
Λαέ μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι,
η πείνα το καμάρι είναι του κιοτή,
του σκλάβου που του μέλλει να θαφτεί. (δείτε εδώ και το video)
Επίλογος
Τον όποιο προβληματισμό και τα συμπεράσματα τα αφήνω σε σας. Επιτρέψτε μου να κρατήσω ακόμα λίγο το στόμα μου κλειστό. Εκείνο που αρμόζει σε πνευματικό πατέρα είναι να δείχνει την Αξία Του Φωτός. Αυτό το Φώς ας προσευχηθούμε να μας οδηγήσει στο σκοτεινό μονοπάτι της νέας εποχής, της εποχής που ζούμε, και που θα φέρει κι άλλες θλίψεις. ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ. Κι ο φόβος, είναι καμάρι του κιοτή, αλήθεια ξέρετε τί σημαίνει κιοτής, ψάξτε τα λεξικά. Είναι το αντίθετο του θάρρους και της αξιοπρέπειας. Ότι δηλαδή έχει εκλείψει, από την σύγχρονη ΕΛΛΑΔΑ, τουλάχιστον επισήμως. Ας μην πω τίποτε άλλο......
Χαίρετε εν Κυρίω
π. Φώτιος Βεζύνιας

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος περί μεταπατερικής θεολογίας

Απάντηση στην «θεολογική ακαδημία» του Μητροπολίτου Δημητριάδος περί μεταπατερικής-νεοπατερικής-συναφειακής θεολογίαςΤις τελευταίες εβδομάδες, με αφορμή τo θέμα της «Κάρτας του Πολίτη», μελετήσαμε το 13ο κεφ. της Αποκαλύψεως του αγίου Ιωάννου του Θεολόγου και επικεντρωθήκαμε ιδίως στον στίχο 17, όπου ο θεόπνευστος συγγραφεύς αναφέρει περί του χαράγματος, του ονόματος του θηρίου και του αριθμού του ονόματός του. Για την μελέτη μας αυτή χρησιμοποιήσαμε τις ομιλίες στην Αποκάλυψη του καλλίστου ερμηνευτού θεολόγου του 20ου αιω. του μακαριστού αρχιμανδρίτου και ηγουμένου πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου, οι οποίες κυκλοφορούν και σε ψηφιακή μορφή (CD) και υπάρχουν απομαγνητοφωνημένες, άριστη δουλειά για την οποία πάσχισαν πνευματικά παιδιά του μακαριστού γέροντος.

Ανάμεσα στα πολύ σημαντικά και ενδιαφέροντα, που λέει ο μακαριστός Γέροντας, υπάρχει και μία αναφορά του στα όσα συμβαίνουν στις έσχατες και αποκαλυπτικές ημέρες μας, ιδίως με τις βλάσφημες και αιρετικές θέσεις της «θεολογικής ακαδημίας» της Ι.Μ.Δημητριάδος περί μεταπατερικής, νεοπατερικής και συναφειακής θεολογίας, και η οποία αναφορά αποτελεί, νομίζουμε, απάντηση στις καινοφανείς και φλήναφες θέσεις της Ακαδημίας. Η ομιλία αύτη εξεφωνήθη την Κυριακή 21 Νοεμβρίου 1982 στην Ι.Μ. Αγίου Δημητρίου Κομνηνείου Στομίου, με τίτλο «Σκιαγράφησις του προσώπου και των ημερών του Αντιχρίστου και τέλος του 13ου κεφ. της Αποκαλύψεως». Στο σημείο αυτό, αν μας επιτρέπεται, μπορούμε, κατά την ταπεινή μας γνώμη, να κάνουμε λόγο για το προφητικό-προορατικό χάρισμα, που διέκρινε τον μακαριστό γέροντα, εφόσον πριν από 28 χρόνια (1982) προείδε τι θα γινόταν στις ημέρες μας (2010). Παραθέτουμε παρακάτω το συγκεκριμένο απόσπασμα από την ομιλία του Γέροντος, το οποίο έχει ως εξής: (Ο ι υπογραμμίσεις είναι δικές μας).

Θέμα 27ον Κυριακή 21-11-1982

Σκιαγράφησις του προσώπου και των ημερών του Αντιχρίστου
και τέλος του 13ου κεφ. της Αποκαλύψεως
... « Ο Αντίχριστος θα κηρύξει, αγαπητοί, την έναρξη της νέας εποχής εις την γην, η οποία θα διαδεχθεί την χριστιανική εποχή, δημιουργώντας ίσως μια τρίτη διαθήκη. Έχομε την Παλαιά Διαθήκη, έχομε την Καινή Διαθήκη και θα δημιουργήσει μια τρίτη διαθήκη.

Αυτό το κακόδοξο δόγμα περί τρίτης διαθήκης είναι παλαιό και το αναφέρει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. Ομως, μην σας κάνει εντύπωση αυτό. Δεν είναι τίποτα άλλο παρά αυτό, που ήδη ζούμε. Ακούστε περί τίνος πρόκειται. Ποιά είναι αυτή η τρίτη διαθήκη; Είναι η καλλιεργούμενη κατά κόρον στις ημέρες μας αντίληψη περί απηρχαιώσεως του Χριστιανισμού, που υποστηρίζουν κοσμικοί κύκλοι, κοσμικοί άνθρωποι και οικουμενιστικοί κύκλοι. Όταν σας λέγουν ότι ο Χριστιανισμός πάλιωσε, εχρεωκόπησε˙ ότι πλέον δεν έχει σε τίποτα να μας προσφέρει και να μας μιλήσει˙ ότι ο Χριστιανισμός δεν έχει πλέον ισχύ˙ είναι απηρχαιωμένος˙ μια καινούρια κατάσταση πρέπει νά δημιουργήσουμε˙ αυτό στην πραγματικότητα είναι η τρίτη διαθήκη. Υπάρχει, λοιπόν, αυτή η κατάστασις.
Εξ άλλου τι είναι αυτό, που λέει ο Δανιήλ ο προφήτης; «Και υπονοήσει αλλοιώσαι χρόνοις και νόμον». «Αλλοιώσαι νόμον». Να αλλοιώσει τον νόμον. Είναι η τρίτη διαθήκη. Οι Πατέρες και οι άγιοι της Εκκλησίας θα θεωρούνται ξεπερασμένοι. Σας είπα, με μελαγχολικό τρόπο, μήπως ο Αντίχριστος κάθεται και σε χριστιανικούς λαούς; Το αναφέρει, αγαπητοί μου, ο ιερός Χρυσόστομος αυτό. Αλλά, με ποια έννοια; Όχι με την έννοια ότι θα καθίσει τότε ο Αντίχριστος. Αφού λέγει ο άγιος Κύριλλος «μη γένοιτο» τέτοιο πράγμα. Οχι. Αλλά, με την έννοια των υπηρετών του Αντιχρίστου. Όταν υπάρχουν οικουμενισταί κληρικοί ή μασσώνοι ή μασσωνίζοντες ή αιρετικοί, ορθόδοξοι που είναι κρυμμένοι, δεν φαίνονται, μα είναι, είτε πατριάρχαι είναι αυτοί, είτε επίσκοποι είναι – δεν ξέρω τι είναι – είτε αρχιμανδρίται, πρεσβύτεροι – δεν ξέρω τι είναι˙ διάφοροι˙ ό,τι είναι – και οι άνθρωποι αυτοί λέγουν πράγματα αιρετικά, όπως επί παραδείγματι «οι ιεροί κανόνες είναι ξεπερασμένοι». «Το Πηδάλιο δεν έχει καμμιά σημασία και αξία». «Οι νηστείες να καταργηθούν». « Η εγκράτεια θεωρείται παρωχημένο πράγμα». «Σήμερα ζούμε σε μία νέα εποχή˙ πρέπει τους νέους να τους δούμε με άλλο μάτι˙ μπορούν να ζουν την γενετήσια ζωή» κλπ. κλπ. Πέστε μου, μήπως και στην Ορθόδοξη Εκκλησία κάθονται όργανα του Αντιχρίστου; Κάνει εντύπωση ότι ο Θεός σε κάθε εποχή έχει τους αγίους του; Γιατί λέτε; Για να δίδει την απάντηση εις τους πιστούς ότι δεν μπορούμε να λέμε ότι οι άγιοι είναι ξεπερασμένοι. Σε κάθε αιώνα θα δώσει πολλούς αγίους. Στον 20ον αιώνα έδωσε τον άγιο Νεκτάριο. Πολύ ορθά και χαρακτηριστικά χαρακτηρίσθηκε ο άγιος του αιώνα μας. Προσέξτε! Είναι τυχαίο αυτή η ταλαίπωρη Μαγδαληνή η ηγουμένη, που υβρίζει τον άγιο Νεκτάριο; Είναι τυχαίο αυτό; Δεν είναι τυχαίο. Είναι αυτή η αντίδραση του σατανά – δαιμονοκρατούμενη γυναίκα είναι. Το λέγω ελεύθερα, γιατί την έχει καταδικάσει η Εκκλησία μας και την έχει αφορίσει – διότι δεν θα ανέχεται ο Αντίχριστος να υπάρχει άγιος. Επειδή θα υποστηρίζει ότι η αγιότης είναι απηρχαιωμένο πράγμα. Είναι απηρχαιωμένο, γιατί απηρχαιωμένο είναι το Ευαγγέλιο. Δεν μπορεί το Ευαγγέλιο να κάνει αγίους. Αλλά, ο Θεός θα δίνει αγίους σε κάθε εποχή, για να δίδει την απάντηση ότι το Ευαγγέλιο δεν είναι απηρχαιωμένο».

« Ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω».

Ιερολογιώτατος Ιεροδιάκονος
Πατήρ Άγγελος Αγγελακόπουλος
Υποψήφιος διδάκτωρ του Τμήματος
Ποιμαντικής και Κοινωνικής
Θεολογίας του Α.Π.Θ.
Φάρσαλα 16-12-2010
Για την Αντιγραφή

π. Φώτιος Βεζύνιας
Τα σχόλια δικά σας......