Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Λυκούργος Νάνης, Όντως τυγχάνει επιβεβλημένη η σύγκληση μίας Πανορθοδόξου Συνόδου


Όντως τυγχάνει επιβεβλημένη η σύγκληση μίας Πανορθοδόξου Συνόδου
Σχόλιο από ΕΔΩ
Όντως τυγχάνει επιβεβλημένη η σύγκληση μίας Πανορθοδόξου Συνόδου αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους από αυτούς ένεκα των οποίων συγκαλείται η ψευδο-σύνοδος του Κολυμπαρίου, η ονόματι μεν "σύνοδος", πράγματι δε "συνέδριον ανόμων και συναγωγή πονηρευομένων", όπως έχει επισταμένως καταδειχθεί.
Και ο πρώτος και κύριος λόγος της συγκλήσεως μίας γνήσιας και στοιχουμένης στις αγιοπνευματικές,αποστολικές και αγιοπατερικές επιταγές και παρακαταθήκες Πανορθοδόξου Συνόδου συνίσταται στην καταδίκη του επαράτου οικουμενιστικού συγκρητισμού που λυμαίνεται, εν πολλοίς, το σύγχρονο εκκλησιαστικό βίο κυρίως σε επίπεδο ηγετικών κλιμακίων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, που διακυβεύει την περιλάλητη και περιώνυμη "πανορθόδοξη ενότητα" αφού υποθάλπει, καλλιεργεί και πυροδοτεί ενδοορθόδοξες διαιρέσεις, διαστάσεις και σχίσματα,αμβλύνει το Ορθόδοξο αισθητήριο των πιστών, ανατρέπει άρδην την Ορθόδοξη εκκλησιολογία, ακυρώνει την έννοια της ιεραποστολής προς τους αιρετικούς και αλλοθρήσκους, σκανδαλίζει αφόρητα το ποίμνιο και τα όμοια αυτοίς.
Εξ ίσου ουσιώδης λόγος που συνηγορεί για τη σύγκληση μίας υγιών προδιαγραφών Συνόδου είναι η συλλογική καταδίκη των φρικαλέων "ζηζιούλειων, χαρκιανάκειων,"ελπιδοφόρων" και αρχοντώνειων ετεροδιδασκαλιών" η οποία θα έπρεπε να είχε γίνει από πολλών ετών άμα τη εμφανίσει, διατυπώσει και δημοσιοποιήσει τους καθώς και η συνακόλουθη εφαρμογή των όσων διακελεύουν σχετικώς οι Θείοι και Ιεροί κανόνες σε βάρος των όσων τις εξέφεραν και διατύπωσαν.(Αλήθεια, άγιε Αλβανίας, δε σας είδαμε ποτέ να καταδικάσετε δημοσίως τα όσα ελεεινά και βλάσφημα ερεύξατο ο αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας Στυλιανός περί του Θεανδρικού Προσώπου του Κυρίου μας, ούτε σας ακούσαμε να ψελλίζετε κάτι για τα υπο των μητροπολιτών Περγάμου και Προύσης εκπεφρασμένα "άρρητα ρήματα" που δεν εφείσθησαν ουδέ αυτού του Δόγματος της Αγίας Τριάδος προκειμένου να κατοχυρώσουν εξουσιαστικό πρωτείο στο Βόσπορο, ούτε και για τις συγκρητιστικού περιεχομένου δηλώσεις του πατριάρχη Βαρθολομαίου με τις οποίες αναφανδόν προδίδεται η Ορθοδοξία).
Επιπροσθέτως μία αληθινά Ορθόδοξη Σύνοδος θα ελάμβανε τα υπό της ιεροκανονικής παρακαταθήκης ενδεικνυόμενα μέτρα σε βάρος των όσων καταπατούν ΑΔΕΩΣ τους Θείους και Ιερούς Κανόνες που ρυθμίζουν τις σχέσεις των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς και αλλοθρήσκους. Μήπως γνωρίζει ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Αλβανίας κανένα εκκλησιαστικό αξιωματούχο που έχει θεαθεί(υπάρχουν τα σχετικά πειστήρια για τους αμφιβάλλοντες) να συμπροσεύχεται, εντός των πλαισίων συμμετοχής της τοπικής Εκκλησίας της οποίας προίσταται στο δυσώνυμο ΠΣΕ, με ψευτο-παπαδίνες και ψευτο-επισκοπίνες κατασκανδαλίζοντας τον ορθοφρονούντα κλήρο και λαό;
Τυγχάνει αδιανόητο, πρόσωπα υπόδικα στην πανορθόδοξη εκκλησιαστική συνείδηση να πρωτοστατούν στη σύγκληση μίας, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, Ορθοδόξου Συνόδου! Και μόνο για το συγκεκριμένο λόγο η συγκεκριμένη "σύνοδος" δικαίως δύναται να αποκληθεί "ληστρική".
Όσα ανακοινωθέντα και αν εκδώσουν οι κατά τόπους Εκκλησίες αναφορικά με το πανηγυράκι της Κρήτης, ερήμην, φυσικά, των ποιμνίων τους και σε καταφανή αντίθεση προς αυτά, επ ουδενί μπορούν να διασκεδάσουν την εντύπωση της υπάρξεως μίας θλιβερής πραγματικότητος επί τη βάσει της οποίας η μέλλουσα να συγκληθεί "σύνοδος" του Κολυμπαρίου τυγχάνει μία σφόδρα επικίνδυνη σύναξη προκαθημένων που κάθε άλλο παρά πρόκειται να υπηρετήσει το καλώς εννοούμενο συμφέρον της Οικουμενικής Ορθοδοξίας καθώ και την πανορθόδοξη ενότητα αλλά προώρισται να θεσμοθετήσει, εκκλησιολογικά, το δαιμονοκίνητο οικουμενιστικό συγκρητισμό και να νοθεύσει το Ορθόδοξο Ήθος.