Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΤΙΝΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ εν πλάνῃ ευρεθέντων ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΤΗΣ δήθεν «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ.

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: Ύστερα από την παρακάτω τοποθέτηση του Σεβασμιωτάτου κ. Αμβροσίου περιμένουμε την απάντηση με "καθαρά λόγια" της Σεπτής Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
π. Φώτιος Βεζύνιας.
 
Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
 
ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΑΝΑΔΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤHΜΕΝΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ....

.....ΚΑΙ ΑΝΑΤΙΝΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ

ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ εν πλάνῃ ευρεθέντων ΣΥΝΕΔΡΩΝ  ΤΗΣ δήθεν «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» 

ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ

ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!
(16-26 Ιουνίου 2016)
 

_________Η Ανάστασις του Κυρίου για μια ακόμη φορά μας έφερε μπροστά στο κατ΄έτος επαναλαμβανόμενο υπερφυές και ανεξήγητο θαύμα της εξ ουρανού αποστολής του Αγίου Φωτός και της αφής αυτού από τό κενό Μνημείο, δηλ. από τον τάφο του Αναστημένου Σωτήρος μας Ιησού Χριστού, εκεί κάτω στα Ιεροσόλυμα! 
_________Για την αναξιότητά μας ήταν μια ευχάριστη έκπληξη το γεγονός, ότι οι Εφημερίδες «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» καί «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ» της Κυριακής του Πάσχα είχαν ένα ειδικό αφιέρωμα στο γεγονός αυτό! Τους υπευθύνους της εκδόσεως αμφοτέρων των εφημερίδων συγχαίρουμε μέσα από τα βάθη της καρδιάς μας για την ωραία αυτή πρωτοβουλία τους! Όλως ιδιαιτέρως μας εχαροποίησεν η ανάγνωσις του άρθρου του κ. Μιλτιάδου Βιτάλη «ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ, το θαύμα του Μεγάλου Σαββάτου στον Τάφο του Χριστού» (βλ. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, σελ.8-9)
_________΄Ετσι, λοιπόν, ανακαλείται στην μνήμη μας ένα επαναλαμβανόμενο - καταπληκτικό θαύμα, το οποίον, δυστυχώς, μερικοί -τυφλοί και στο σώμα και στην ψυχή-, (ή για να το εκφράσουμε με τη γλώσσα των αρχαίων ημών προγόνων «τυφλοί τά τ᾽ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ᾽ ὄμματ᾽ εἰσίν»), αδυνατούν να κατανοήσουν, γι' αυτό δε ακριβώς και το εμπαίζουν!  Ιδού π.χ. το σχόλιο,  ενός τέτοιου τυφλού συναθρώπου μας, που ακούει στό όνομα Λεωνίδας, στο διαδίκτυο:
«Λεωνίδας
Γελάει και το παρδαλό κατσίκι. Τρομάρα μας !!».
*****
Απάντηση: 
Κι' εμείς γελάμε με σένα και ξεκαρδιζόμαστε,
 αγαπητέ Λεωνίδα! 
****
______Εμείς, λοιπόν, για τους καλής θελήσεως ανθρώπους θα γράψουμε εδώ δυό λόγια γι' αυτό τούτο τό θαύμα καί έπειτα θα κάνουμε και το καυστικό σχόλιό μας για την δήθεν «Αγία καί Μεγάλη Σύνοδο» των πλανηθέντων Ιεραρχών Συνέδρων εκεί κάτω στο Κολυμπάρι της Κρήτης (Καλοκαίρι του 2016).  

1. ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ:

 

______Κάθε Μεγάλο Σάββατο  ο Έλληνας Ορθόδοξος  Πατριάρχης των Ιεροσολύμων, ιστάμενος έξω από το ιερό Κουβούκλιο, αφού απεκδυθή τα άμφιά του, ελέγχεται επισταμένως υπό των τοπικών Αρχών, ώστε να μη έχει επάνω του κάτι, που θα μπορούσε να δώσει φλόγα, εισέρχεται στο Ιερό Κουβούκλιο του Παναγίου Τάφου. Απ' έξω, δηλ. στον Προθάλαμο, παραμένει άγρυπνος φρουρός ο Πατριάρχης των Αρμενίων. Μέσα, λοιπόν, στον Πανάγιο Τάφο μόνος, μονώτατος, ο Πατριάρχης των Ορθοδόξων γονατίζει και προσεύχεται εκτενώς, έως ότου επάνω στην πλάκα του Παναγίου Τάφου εμφανίζεται θαυματουργικά κάτι σαν ομίχλη! Είναι το ουρανόσταλτο Άγιο Φώς! Συγχρόνως αστραπές καταλάμπουν το εσωτερικό του ιερού ναού της Αναστάσεως! 
 ________Ιδού μία συγκινητική περιγραφή του γεγονότος: «....το Άγιο Φως διαχέεται μέσα στο ναό υπό την μορφή γαλαζόλευκων εκλάμψεων.  Φωτίζει τμήματα του ναού, περιλούζει πρόσωπα ανθρώπων και εικόνες αγίων και ανάβει κάποιες από τις κανδήλες και τις λαμπάδες των πιστών.  Το Φως μπορεί να πάρει πολλές μορφές ή να εκπέμπει Φως, ενώ άλλες φορές εμφανίζονται φωτιές ή πύρινες μπάλες που εξέρχονται και κινούνται στον αέρα.  Οι φωτιές ή πύρινες μπάλες περνούν όπως οι μάρτυρες πιστοποιούν, κυριολεκτικά, πάνω από τα κεφάλια των προσκυνητών, χωρίς βέβαια να καίγωνται!!! Και άπιστοι έχουν βιώσει το θαύμα, λόγω της Θείας Πρόνοιας, που ενεργεί με τον δικό της τρόπο, που δεν αναλύεται με λογικά επιχειρήματα» (βλ. Ελεύθερη Ώρα, σελ. 9).
________Ο Πατριάρχης, λοιπόν, ανάβει τότε τα δύο κεριά-πυρσούς, που έχει στα χέρια Του, και εξέρχεται από το ιερό Κουβούκλιο του Παναγίου Τάφου, για να προσφέρη το Άγιο Φως στα πλήθη των πιστών! Τήν ίδια ώρα αστραπές, όπως σημειώθηκε ήδη παραπάνω, και το επαναλαμβάνουμε μόνο και μόνο για να ξεστραβωθούν μερικοί σαν τον Λεωνίδα, φωτίζουν το εσωτερικό του ιερού Ναού της Αναστάσεως, ενώ συγχρόνως -κατά τρόπο ανεξήγητο και συνεπώς θαυματουργικό- πολλά από τα κανδήλια του Ναού ανάβουν από μόνα τους, καθώς επίσης καί λαμπάδες στα χέρια πολλών πιστών σποραδικά ανάβουν ξαφνικά επίσης μόνες τους! Έτσι μεταδίδεται το Άγιο Φώς! Ο πιστός Λαός συγκινείται και η κατάνυξις κυριαρχεί στην ψυχή του! Αξίζει να σημειωθή επίσης, ότι κατά τα πρώτα λεπτά της αφής του το Άγιο Φώς ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΙΕΙ! Μερικοί βάζουν τά χέρια τους επάνω στη φλόγα και δεν παθαίνουν τίποτε! Κάποιος το έβαλε στο πρόσωπό του καί όμως έμεινε άθικτος! Προσέξτε τη σκηνή στο παραπάνω video στο 10.7' λεπτό, όπου ένας νεαρός τοποθετεί την φλόγα από το άγιο Φώς στο πρόσωπό του και δεν καίγεται!
________Το θαύμα ήλθε να επιβεβαιώση και μια επιστημονική έρευνα του Ρώσου φυσικού Επιστήμονος κ. Αντρέϊ Βολκώβ, την οποίαν πραγματοποίησε το Μέγα Σάββατο του έτους 2008 στα Ιεροσόλυμα. «Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό και επιβεβαιώνει ουσιαστικά και επιστημονικά το μεγάλο θαύμα»!!!
____Σύμφωνα δηλαδή με τον Ρώσο φυσικό Βολκόβ, το φαινόμενο του πλάσματος, που εκτιμάται ότι λαμβάνει χώρα στο εσωτερικό του ναού, από επιστημονικής απόψεως είναι τελείως ανεξήγητο και αδικαιολόγητο. Περιγράφει ο Ρώσος φυσικός: 
  «-Είχε ώρα που ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων εισήλθε στο Κουβούκλιο, η τελετή άρχισε... ΚΑΙ ΞΑΦΝΟΥ - ΝΑΤΟ! ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΕ ΑΛΛΑΓΗ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ..
- Και τι διακύμανση ήταν αυτή; 
Ηλεκτρικό φορτίο.  Το τι είναι και από που προήλθε, δεν γνωρίζω.  Η διαδικασία της επιστημονικής έρευνας των Ρώσων επιστημόνων κράτησε έξι ώρες και τριάντα λεπτά.  Επιβεβαιώθηκε το έξής: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΚΕΝΩΣΗ» (βλ. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, ΣΕΛ. 9).  
_______Η αφή του αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα, λοιπόν, είναι ένα ανέκφραστο και επαναλαμβανόμενο υπερφυές θαύμα! Ας ἐλθουμε τώρα σε μια ουσιώδη λεπτομέρεια: Το Άγιο Φως προσφέρεται ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ! ΣΕ KANENA ΑΛΛΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΑΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ! ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΕΝΙΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ! 
_______Οι Αρμένιοι, που ευρίσκονται σε θεολογική πλάνη, διδάσκοντας, ότι η θεία Φύσις του Σωτήρος Χριστού απορρόφησε την ανθρώπινη Φύση Του, γι' αυτό και ονομάζονται «Μονοθελητές», έχουν επιχειρήσει πολλές φορές να εξωστρακίσουν τον Πατριάρχη των Ορθοδόξων, ώστε να πάρουν εκείνοι τό Άγιον Φώς από τον Πανάγιο Τάφο! Ιστορείται, λοιπόν, το εξής ιστορικό γεγονός:
«Από της εποχή της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας στην περσική λεηλασία, στην αραβική κατάκτηση, στην περίοδο των Σταυροφόρων (1099-1149), που άλλαξε τη μορφή του ναού, και μετά στους Μαμελούκους(1333-1517) και τους Οθωμανούς στο Ισραήλ, το Άγιος Φως δεν έχει δοθεί ως προνόμιο σε ετεροδόξους. Βέβαια, πολλές φορές οι Αρμένιοι, χρησιμοποιώντας πολιτική επιρροή ή και χρηματισμό των κατά καιρούς δυνάμεων κατοχής, επιχείρησαν να αποκτήσουν ισχύ και επιρροή στα Πανάγια Προσκυνήματα.  Όπως π.χ. το έτος 1548, όταν οι Αρμένιοι φέρεται, ότι προσπάθησαν να πάρουν αυτοί το Άγιο Φως, βγάζοντας έξω τον ορθόδοξο Πατριάρχη.  Σύμφωνα με την παράδοση, μια μεγάλη βροντή ακούστηκε τότε και έσπασε η κολώνα έξω από τον ναό, δίπλα από την οποία στεκόταν κλαίγοντας ο Ορθόδοξος Πατριάρχης! Το Άγιο Φως βγήκε από εκεί, δηλ από την κολώνα,  και το πήρε ο Ορθόδοξος Πατριάρχης. Αυτή η σκισμένη κολόνα είναι το πρώτο πράγμα που αντικρύζουν όλοι, όσοι επισκέπτονται τον Ναό της Αναστάσεως».
                                                             (βλ. Εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ένθετο ENJOY σελ. 3) 
 
Η είσοδος του Ναού της Αναστάσεως με την κολόνα από την οποία βγήκε θαυματουργικά το Άγιο Φως όταν απαγορεύτηκε στον Ελληνορθόδοξο Πατριάρχη η είσοδος στον Πανάγιο Τάφο.

2. ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ:
_______Έπειτα από τα ανωτέρω ήλθεν η ώρα να σας εκφράσουμε την ταπεινή μας γνώμη για την δήθεν «Αγία καί Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου της Κρήτης. Εκεί κάτω, λοιπόν, οι συνελθόντες Ιεράρχες της Ορθοδοξίας, όσοι βεβαίως εψήφισαν και υπέγραψαν την σχετική πεπλανημένη Απόφαση της Ληστρικής εκείνης Συνόδου, απεφάνθησαν ότι είναι ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ (!!!!) όλες οι μέχρι σήμερα αποκαλούμενες «χριστιανικές Ομολογίες»! Δηλ., σύμφωνα με την Απόφαση του Κολυμπαρίου,  οι Παπικοί (ή θεολογικώτερα, οι Ρωμαιοκαθολικοί) καί οι Διαμαρτυρόμενοι, (ή  αλλοιώς, οι Προτεστάντες) δεν συνιστούν τα αποκόμματα, που ξεσχίσθηκαν από το Σώμα της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ!!!!  Διά της Αποφάσεως εκείνης ισοπεδώθηκαν όλα τα μεγέθη! Όλοι μαζί, Ορθόδοξοι, Παπικοί και Προτεστάντες  μπήκαμε στό ίδιο καλάθι! ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ!
________Παρά ταύτα εμείς οι Ορθόδοξοι διδαχθήκαμε και πιστεύουμε, ότι υπάρχει ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, αυτή την οποία συνέστησε ο Χριστός μας κατά τήν ημέρα της Πεντηκοστής! Όσοι στο πέρασμα του χρόνου αποκόπησαν από τό ΕΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝΔΡΟ, την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ πλέον ό,τι ονομάζουμε «ΕΚΚΛΗΣΙΑ», διότι δεν είναι πλέον τίποτε περισσότερο από παρακλάδια του κεντρικού δένδρου, δηλ. της Ορθοδόξου Εκκλησίας, παρακλάδια, τα οποία από τον άνεμο του εγωϊσμού και της πλάνης  ξεσχίσθηκαν, δηλ. αποκόπηκαν από το κυρίαρχο δένδρο της Εκκλησίας! Η συνείδησις της Εκκλησίας μάλιστα, σαν επιβεβαίωση της συντελεσθείσης αποκοπής, τους έδωσε ένα ξεχωριστό, δικό τους όνομα! Τους  ονόμασε α) Παπικούς ή Ρωμαιοκαθολικούς και β) Διαμαρτυρόμενους ή Προτεστάντες! Αυτά, λοιπόν, τα παρακλάδια, ομοιάζουν σε πολλά με το Κεντρικό Δένδρο, την Εκκλησία, πιστεύουν δηλ. στο Χριστό, αλλά με το δικό τους τρόπο! Συνεπώς ονομάζονται και είναι Χριστιανοί, αλλ΄όχι όμως ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ χριστιανοί! Είναι ΠΑΡΑΚΛΑΔΙΑ, τα οποία απεκόπησαν και συνεπώς ΞΕΣΧΙΣΘΗΚΑΝ! Επομένως, άγιοι Πατέρες της Συνόδου εκεί κάτω στο Κολυμπάρι, ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΩΝΤΑΙ «ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ»! Είναι απλώς χριστιανικές Ομολογίες! Πλανάσθε, λοιπόν, καί μάλιστα πλανάσθε πλάνην οικτράν! Με την απαράδεκτη Απόφασή Σας, προδώσατε την αγίαν Ορθοδοξίαν μας!

______Ιδού η σχετική Απόφαση της Συνόδου της Κρήτης: 
«Η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών, που δεν ευρίσκονται σε κοινωνία με αυτήν» (παρ. §6).  ***
_________Όλα αυτά  λοιπόν, δηλ. τα περί οικτράς Κολυμπαριανής πλάνης, επιβεβαιώνονται από την τελετή της αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα! Από την στιγμή, που ο Ουρανός αρνείται πεισματικά να χαρίσει το Άγιο Φώς σε κάποιους άλλους από όσους  φέρουν τό όνομα «χριστιανός», παρά, μόνο στον Πατριάρχη των Ορθοδόξων καθίσταται και ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟΝ, ότι Μία Εκκλησία υπάρχει, και αυτή είναι η Ορθόδοξος Εκκλησία! Άρα η Απόφασις της δήθεν «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» των Ορθοδόξων στο Κολυμπάρι της Κρήτης ελέγχεται ως λανθασμένη! Είναι 100% αιρετική!  Οι άγιοι Πατέρες, οι συγκροτήσαντες την Σύνοδον εκείνην, επλανήθησαν! Ναί, υπέπεσαν σε αίρεση!
________Μοναδική εξαίρεση από τους εκπροσώπους της Εκκλησίας της Ελλάδος υπήρξεν ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο Οποίος αρνήθηκε να προσυπογράψη, γι' αυτό και Τον συγχαίρουμε δημοσίως!

 _________Επιβεβαίωση των παραπάνω θέσεών μας αποτελούν  οι διορθωτικές προτάσεις του προαναφερθέντος Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου, οι οποίες -δυστυχώς- απερρίφθησαν πανηγυρικώς από την Σύνοδο του Κολυμπαρίου!   

Το Κολυμπάρι απέρριψε ορθόδοξες βελτιωτικές προτάσεις
 Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο οποίος συμμετέσχε στη Σύνοδο του Κολυμπαρίου, αλλά δεν υπέγραψε το εν λόγω προβληματικό κείμενο, σε ειδική ανάλυσή του («Οι αποφάσεις της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ΑκΜΣ και η κατάληξή τους»), μαρτυρεί ότι στο Κολυμπάρι απορρίφθηκαν (προσοχή!) οι εξής διορθωτικές (ορθόδοξες) προτάσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος (βλ. «Θεοδρομία», ΙΗ  3.4 [Ιουλ. –Δεκ 2016] 416-436):

(α) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν δέχεται την εγκυρότητα των μυστηρίων των ετεροδόξων (αιρετικών), ασχέτως από τον τρόπο που τους εντάσσει στην Εκκλησία, όταν μεταστραφούν.
(β) Τήν «ένωση των εκκλησιών» η Ορθοδοξία την κατανοεί μόνον ως επιστροφή («επισυναγωγή») των άλλων στην Ορθοδοξία.
(γ) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν βλέπει τον εαυτό Της ως μέρος «του διαιρεμένου χριστιανικού κόσμου», δηλ. σαν θραύσμα ενός ενιαίου μείγματος Ορθοδοξίας και αιρέσεως.
Η απόρριψη όλων των παραπάνω διευκρινίσεων «φωτίζει» το τι πραγματικώς εννοεί το Κολυμπάρι ονομάζοντας «Εκκλησίες» τους ετεροδόξους-αιρετικούς. Τους θεωρεί «Εκκλησία», όπως είναι οι Ορθόδοξοι.

 (Μοναχός Σεραφείμ, βλ. https://katihisis.blogspot.gr/2017/10/blog-post_23.html)
__________Κατόπιν των ανωτέρω, επικαλούμενος το αδιαμφισβήτητο θαύμα της αφής του Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα, και απευθυνόμενος στους αγαπητούς εν Χριστώ Αδελφούς μας της Εκκλησίας της Ελλάδος, προς εκείνους δηλ. οι οποίοι συνεκρότησαν την εικοσαμελή Αντιπροσωπείαν της Εκκλησίας μας, τους καλούμε αδελφικώς και χωρίς αναβολή, να σπεύσουν και να ανακαλέσουν τήν υπογραφή  τους στη σχετική Απόφαση, ώστε να αρχίσει τό ξήλωμα  αυτής της πεπλανημένης Αποφάσεως!  Θα είναι μια προσφορά στην αποκατάσταση της ορθής πίστεως!  ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩΜΕΝ: Η παράδοσις ουρανόθεν του αγίου Φωτός ΜΟΝΟΝ στον Ορθόδοξο Πατριάρχη αποδεικνύει, ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ! Η Εκκλησία είναι ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ, δηλ. η Ορθόδοξος ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Μόνον αυτή!   
       
 ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, Αδελφοί και Πατέρες,
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, Αγαπητά μου Τέκνα εν Κυρίω.

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αίγιον, Δευτέρα του Θωμά, 16 Απριλίου 2018

*** ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

 ΣΗΜ. 1η 
Ιδού ακριβώς η σχετική
 -και συνάμα αιρετική- 
παράγραφος της Συνόδου της Κρήτης:

«Κατά τήν ὀντολογικήν φύσιν τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ἑνότης αὐτῆς εἶναι ἀδύνατον νά διαταραχθῇ. Παρά ταῦτα, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἀποδέχεται τήν ἱστορικήν ὀνομασίαν τῶν μή εὑρισκομένων ἐν κοινωνίᾳ μετ’ αὐτῆς ἄλλων ἑτεροδόξων χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν καί Ὁμολογιῶν, ἀλλά πιστεύει ὅτι αἱ πρός ταύτας σχέσεις αὐτῆς πρέπει νά στηρίζωνται ἐπί τῆς ὑπ’ αὐτῶν ὅσον ἔνεστι ταχυτέρας καί ἀντικειμενικωτέρας ἀποσαφηνίσεως τοῦ ὅλου ἐκκλησιολογικοῦ θέματος καί ἰδιαιτέρως τῆς γενικωτέρας παρ’ αὐταῖς διδασκαλίας περί μυστηρίων, χάριτος, ἱερωσύνης καί ἀποστολικῆς διαδοχῆς. Οὕτω, ἦτο εὔνους καί θετικῶς διατεθειμένη τόσον διά θεολογικούς, ὅσον καί διά ποιμαντικούς λόγους, πρός θεολογικόν διάλογον μετά τῶν λοιπῶν χριστιανῶν εἰς διμερές καί πολυμερές ἐπίπεδον καί πρός τήν συμμετοχήν γενικώτερον εἰς τήν Οἰκουμενικήν Κίνησιν τῶν νεωτέρων χρόνων, ἐν τῇ πεποιθήσει ὅτι διά τοῦ διαλόγου δίδει δυναμικήν μαρτυρίαν τοῦ πληρώματος τῆς ἐν Χριστῷ ἀληθείας καί τῶν πνευματικῶν αὐτῆς θησαυρῶν πρός τούς ἐκτός αὐτῆς, μέ ἀντικειμενικόν σκοπόν τήν προλείανσιν τῆς ὁδοῦ τῆς ὁδηγούσης πρός τήν ἑνότητα».

ΣΗΜ. 2α

Η Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος:

† ὁ Φιλίππων, Νεαπόλεως καί Θάσου Προκόπιος (Εκοιμήθη ήδη)
† ὁ Περιστερίου Χρυσόστομος
† ὁ Ἠλείας Γερμανός
† ὁ Μαντινείας καί Κυνουρίας Ἀλέξανδρος
† ὁ Ἄρτης Ἰγνάτιος (Έχει παραιτηθή)
† ὁ Διδυμοτείχου, Ὀρεστιάδος καί Σουφλίου Δαμασκηνός
† ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† ὁ Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου Ἱερόθεος ( Άρνήθηκε να προσυπογράψει)
† ὁ Σάμου καί Ἰκαρίας Εὐσέβιος
† ὁ Καστορίας Σεραφείμ
† ὁ Δημητριάδος καί Ἁλμυροῦ Ἰγνάτιος
† ὁ Κασσανδρείας Νικόδημος
† ὁ Ὕδρας, Σπετσῶν καί Αἰγίνης Ἐφραίμ
† ὁ Σερρῶν καί Νιγρίτης Θεολόγος
† ὁ Σιδηροκάστρου Μακάριος
† ὁ Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος
† ὁ Νεαπόλεως καί Σταυρουπόλεως Βαρνάβας
† ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος
† ὁ Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως Ἀθηναγόρας
† ὁ Λαγκαδᾶ, Λητῆς καί Ρεντίνης Ἰωάννης
† ὁ Νέας Ἰωνίας καί Φιλαδελφείας Γαβριήλ
† ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος


Στούς παραπάνω αγαπητούς εν Χριστώ Αδελφούς μας
- Μέλη της Αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος- υπενθυμίζουμε, ότι η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας σε έκτακτη Σύνοδό της, είχε προσδιορίσει και είχε αποφανθή σαφώς, σαφέστατα, ότι οι άλλες χριστιανικές Ομολογίες ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ως «Εκκλησίες»!
Ιδού το σχετικόν απόσπασμα:
 "Κατά την οντολογικήν φύσιν της Εκκλησίας η ενότης αυτής είναι αδύνατον να διαταραχθή.  Η Ορθόδοξος Εκκλησία γνωρίζει την ιστορικήν ύπαρξιν άλλων χριστιανικών ομολογιών και κοινοτήτων μη ευρισκομένων εν κοινωνία μετ' αυτής, αλλά και πιστεύει ότι αι προς ταύτας σχέσεις αυτής πρέπει να στηρίζωνται επί της υπ' αυτών όσον ένεστι ταχυτέρας και αντικειμενικωτέρας αποσαφηνίσεως του όλου εκκλησιο-λογικού θέματος και ιδιαιτέρως της γενικωτέρας παρ' αυταίς διδασκαλίας περί μυστηρίων, χάριτος, ιερωσύνης και αποστολικής διαδοχής".

Αδελφικώς, λοιπόν, Σας ερωτώ όλους μαζί καί ένα έκαστον εξ Υμών χωριστά:

Πρώτον, Υμάς τους είκοσι (20) Αρχιερείς
- Μέλη της Αντιπροσωπείας:

Γιατί υπερέβητε την δοθείσαν Εξουσιοδότησιν;
 Δεύτερον, Υμάς τους υπολοίπους εξήκοντα (60) Ιεράρχας, Μέλη της Ι.Σ.Ι., οι οποίοι εδώσατε την σχετική Εξουσιοδότηση: 
          Γιατί δεν ελέγχετε τους παραπάνω είκοσι (20) Αρχιερείς, Μέλη της Αντιπροσωπείας 
για την σημειωθείσα παράκαμψη ή καί υπέρβαση
της δοθείσης εξουσιοδοτήσεως;;;

Με αδελφική αγάπη, αλλά και με χριστιανική παρρησία
+ ο Κ και Αι. Α.
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ: http://mkka.blogspot.gr/