Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΟΣ;

 ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ «ΑΓΑΠΟΥΛΗΔΕΣ« ΤΟΥ ΘΕΟΥ
 
Αποτέλεσμα εικόνας για ο καλαβρυτων και αιγιαλειασ αμβροσιοσ
 

1η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

22 Οκτωβρίου 2018

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ «ΑΓΑΠΟΥΛΗΔΕΣ« ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Αρχιερείς, Ιερείς, Διακόνους και Λαϊκούς
ΘΕΜΑ: Ο Θεός είναι και ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, άρα και ΤΙΜΩΡΟΣ ! 
Ως Παιδαγωγός χρησιμοποιεί ενίοτε και την τιμωρία, καθώς ο γονηός στο παιδάκι του (π.χ. «μη εκεί, τζίζ»),
 αλλά και «ίνα μη το κακόν αθάνατον γένηται».

Μέρος 1ο από 5 συνέχειες.
    1.   ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
«Αγαπούληδες του Θεού» αποκαλέσαμε μερικούς Κληρικούς όλων των βαθμών και κάποιους «ζηλωτές» λαϊκούς, οι οποίοι με την γραφίδα τους επετέθησαν εναντίον μας, όταν, εξ αφορμής της πρόσφατης καταστρε-πτικής πυρκαϊάς στη Ραφήνα, στο Μάτι κλπ. στις 24 Ιουλίου ε.έ. δημοσιεύσαμε ένα άρθρο στην ιστοσελίδα μας με τίτλο και περιεχόμενο: 
« Ο ΑΘΕΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΤΣΙΠΡΑΣ........ ΕΠΙΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!  Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ...ΠΥΡΚΑΪΕΣ»! 
          Σε καιρούς αποστασίας από το δρόμο του Θεού θα εκδηλώνεται η οργή του Πανοικτίρμονος Θεού με διάφορα φυσικά καταστροφικά φαινόμενα, όπως για παράδειγμα σεισμοί, πείνα, επιδημίες και αρρώστειες λοιμικές, αιματοχυσίες, εγκληματικότης, καταστροφικές φωτιές, σύννεφα καπνού, που θα ανεβαίνουν μέχρι τον ουρανό!
       Ο Χριστός μας, προκειμένου να μας οδηγήσει στην μετάνοια και στην αγκαλιά Του, ως Παιδαγωγός μας παρέχει μηνύματα για την επιστροφή μας με διάφορα καταστροφικά φυσικά φαινόμενα! Μας αφήνει να γίνουμε έρμαια και θύματα των φυσικών καταστροφών, μήπως και μετανοήσουμε και συνέλθουμε, ώστε να αποφύγουμε την τελική καταδίκη της ψυχής μας, δηλ την Κόλαση! Αλλιώς η καταστροφή του κόσμου θα είναι το αποτέλεσμα! «Αγαπούληδες του Θεού», Αδελφοί Ιεράρχες, μας ακούτε;  
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
_________Όσο περισσότερο οι Έλληνες απομακρύνονται από τo δρόμο του Θεού, τόσο και περισσότερες φυσικές καταστροφές μας περιμένουν! Τόσο και περισσότερο θα αυξάνεται το «ασύμμετρο μέτωπο», όπως επί λέξει είπεν ο  Πρωθυπουργός! ΑΛΛΑ ενώ είπε πολλά για την βιβλική καταστροφή και το ασύμμετρο μέτωπο, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ! 
ΚΑΙ Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ στη δημοσίευση της 24ης Ιουλίου: 
      Αδελφοί μου Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί, 
Καιρός να ξαναγυρίσουμε στο δρόμο του Χριστού μας όλοι μας:
Δεσποτάδες, Παπάδες και Διάκονοι!
Χριστιανοί, βαπτισμένοι στο όνομα του Χριστού!
Έγγαμοι και Άγαμοι!
Νέοι και Ηλικιωμένοι!
Άνδρες και  Γυναίκες!
Αγόρια και Κορίτσια!
Πρωθυπουργοί και  Υπουργοί!
Βουλευτές και Πολιτικοί!
Δεξιοί, Κεντρώοι και Αριστεροί!
Πλούσιοι και Πένητες!
Επιστήμονες και  Απαίδευτοι!
Ψηλοί και Κοντοί!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!   Αμήν! 

   2. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ: 
     Τα λόγια μας  αυτά έθλιψαν μερικούς αδελφούς μας, Κληρικούς και Λαϊκούς, οι οποίοι έσπευσαν να δηλώσουν με κάθε τρόπο, ότι «ο Αμβρόσιος  πλανάται πλάνην οικτράν»! Έσπευσαν να μας διορθώσουν, υποστηρίζοντας ότι «ὁ Θεός εἶναι ἀγάπη. Δέν εἶναι ἐκδικητικός! Δέν εἶναι τιμωρός»!!!!
Μερικοί προχώρησαν ακόμη περισσότερο! Να μια πολύ σύντομη απαρίθμηση.
  •        Ένας Μητροπολίτης έγραψε:
«Φτάνει πια, Άγιε Καλαβρύτων....Σήμερα .....επινοήσατε να επιδείξετε μια καρικατούρα της Εκκλησίας, που δεν έχει καμιά σχέση με τον Χριστό...Επιλέξατε το δρόμο της διαίρεσης και της γενίκευσης του φόβου. Μιλήσατε για έναν Θεό οργισμένο, ο οποίος τιμωρεί τους ανθρώπους, τάχα εξαιτίας της “αθεΐας“ των κρατούντων της και όχι εξαιτίας της υποκρισίας των αξιωματούχων της»
 (βλ. http://imalexandroupolis.blogspot.com/2018/07/blog-post_24.html#more).
  •        Ένας άλλος Μητροπολίτης, από την Κρήτη, έγραψε:
«...Να είμαστε όλοι ελεήμονες, όπως ο Παντελεήμων Θεός, ο οποίος είναι Αγάπη και όχι “τιμωρός “ και “εκδικητής”, όπως αδόκιμα ακούσθηκε αυτές τις ημέρες από αρχιερατικά χείλη λόγω των φονικών πυρκαγιών στην Αττική» (βλ. Romfea.gr - 27.07.18).
  •       Ένας άλλος, και μάλιστα πολύ νέος, Μητροπολίτης έγραψε:
«Ακραία χαρακτήρισε τη Δήλωση Αμβρόσιου, που δεν εκφράζει την Εκκλησία και το λόγο του Θεού. Δεν υπάρχει μίσος και Θεός βίας στην Ορθόδοξη Εκκλη-σία...πρόσθεσε, καταδικάζοντας την τοποθέτηση του Μητρο-πολίτου Καλαβρύτων» (βλ. Romfea.gr - 27.07.18).

  •        Ένας ακόμη Μητροπολίτης μας κατηγόρησε, ότι πάσχουμε από …….αμνησίαν!
«Μάλλον έχει αμνησία...Χωρίς περιστροφές τοποθετήθηκε με αφορμή τις δηλώσεις Αμβρόσιου, επισημαίνοντας πως….. τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει αμνησία» ((βλ. ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, - 29.07.18).
  •       Ένας Αρχιμανδρίτης από την Αθήνα έγραψε, ότι είμεθα το στόμα του Διαβόλου:
 «Αγαπητοί μου φίλοι, κληρικοί, λαϊκοί, πιστοί, άπιστοι.... Ξυπνήστε, φωνάξτε, διαμαρτυρηθείτε. Εἶναι ντροπή μου και ντροπή σας να κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα, χωρίς λουρί καί φίμωτρο, τέτοια φαινόμενα...Ο Σεβ. Μητροπολίτης Καλαβρύτων καί Αἰγιαλείας κ. Αμβρόσιος ...εκφράζει τις απόψεις του Σατανά, του Αντιχρίστου, που διαστρέφει το αληθινό νόημα του ευαγγελίου της αγάπης του Χριστού μας».   (βλ. neophytosm.blogspot.com-25.07.2018).
  •           Και τέλος, ένας Διάκονος από την Καλαμάτα έγραψε να …σκάσουμε!
«ΣΚΑΣΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ, σταμάτα να πονάς και να σκανδαλίζεις τον Ορθόδοξο και μη κόσμο. Δεν σου φταίει ο Χριστός και η Εκκλησία σε τίποτα. Σταμάτησε να τους βάζεις μπροστά για να βγάζεις την κακία σου. ...Τα λόγια μας πρέπει να είναι ΑΜΒΡΟΣΙΑ και ΝΕΚΤΑΡ στις ψυχές των ανθρώπων, όχι ΧΟΛΗ και ΞΥΔΙ» (βλ. messiniapress.gr-24.07.2018).

       3.  Άρα το πρόβλημα, το οποίον de facto έχει δημιουργηθεί, αφορά τον  ίδιο τον Θεόν! Εάν ο Θεός είναι ΑΓΑΠΗ, δηλ. μόνον Θεός της αγάπης, τότε μπορούμε να ζούμε την οποιαδήποτε μορφή της αμαρτίας, χωρίς να  φοβούμεθα  κάποια τιμωρία εκ μέρους του Θεού! Αν έτσι έχουν τα πρά- γματα, τότε  ούτε Παράδεισος πρέπει να υπάρχει, ούτε και Κόλαση!
Το ζήτημα, λοιπόν, είναι πολύ σοβαρό!  Κάποιος διαστρεβλώνει την διδασκαλία του Ευαγγελίου! Ή ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος ή όλοι αυτοί «οι Αγαπούληδες του Θεού» όπως τους εβάπτισα.  Αυτό θα είναι και το αντικείμενο της ανοικτής αλληλογραφίας μου με τους επικριτές μου. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το ζήτημα. Μήπως ο Θεός της αγάπης καμμιά φορά εμφανίζεται  και ως Παιδαγωγός, και άρα ως Τιμωρός μόνο και μόνο για να επανέλθουμε στην πατρική Του αγκάλη; Ας μη λησμονούμε άλλωστε, ότι ο Θεός έχει προαναγγείλει, ότι «τα οψώνια της αμαρτίας θάνατος»  (Ρωμ. στ΄23). Ο καλός γονηός παιδαγωγικά δίνει ενίοτε και μερικες ξυλιές στο μικρό παιδάκι του για να αποφεύγει κα΄τι που θα το έβλαπτε!

4    4. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ:

          Αγαπητοί μου Αδελφοί και Φίλοι, όλοι εσείς «οι Αγαπούληδες» του Θεού, δυστυχώς διαστρέφετε τον λόγο του Ευαγγελίου! Όποιοι κι αν είσθε, Κληρικοί ή Λαϊκοί, ό,τι κι αν είσθε, Δεσποτάδες, Παπάδες ή Διάκοι, με τις τοποθετήσεις Σας αλλοιώνετε και ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΕ   το λόγο του Θεού!
       Ναι, ασφαλώς ο Χριστός μας είναι Θεός της αγάπης! Είναι Πατέρας και Αδελφός μας! Για τη δική μας σωτηρία «προσέλαβε», δηλ. φόρεσε, την ανθρώπινη φύση! Θεός ών, γίνεται και άνθρωπος, για να αγιάσει τον άνθρωπο! Για να μας ξαναφέρει στην αγκαλιά Του, εκεί στο χαμένο Παράδεισο! Τον Παράδεισο, από τον οποίο έγινε η έξωση του ανθρώπινου Γένους, μόνον και μόνον επειδή οι Πρωτόπλαστοι παρέβησαν την μία και μοναδική εντολή του Πλάστου μας Θεού, ήτοι να μη γευθούν από τον «απαγορευμένο» καρπό, διότι έάν φάγουν, θα αποθάνουν!  Ένας ποιητής, μεταφορικώς ομιλών, έβαλε στο στόμα του Χριστού τα εξής  λόγια: «Για την αγάπη τη δική σου, Εγώ ανέβηκα εις τον Σταυρόν! Για την αγάπη  τη δική Μου, εσύ τι έκαμες παιδί Μου;»
       Η Κόλαση, λοιπόν, είναι καρπός της αποστασίας μας από την αγκαλιά του Θεού. Η Κόλαση άρα είναι ταυτόσημη με την έννοια της αμαρτίας, των βασάνων, των λυπηρών και του πόνου και του θανάτου. Η Κόλαση είναι η ποινή για την αποστασία μας από την αγκαλιά του Θεού! Ο Δημιουργός Θεός, θα το επαναλάβω, είπε προς τους Πρωτοπλάστους: «να τρώτε ελεύθερα από ό,τι υπάρχει μέσα στον κήπο, που λέγεται Παράδεισος. Προσοχή όμως!  Να μη εγγίσετε το δένδρο «του γνώναι καλόν ή πονηρόν», διότι «εάν θα φάτε, θα αποθάνετε», Ιδού, λοιπόν, η πρώτη απόδειξη, ότι ο Θεός είναι και Τιμωρός! Απλούστατα, αφού  είναι Νομοθέτης, είναι και Δίκαιος Κριτής! Δηλ. και επιβραβεύει, αλλά και τιμωρεί!  Επιβραβεύει μεν τους εναρέτους, τιμωρεί δε τους αμαρτωλούς!  
    «Αγαπούληδες» σας ερωτώ: Ο Θεός είναι μόνον Θεός  της αγάπης; Βεβαίως και είναι Φιλόστοργος Πατέρας, ο Οποίος με πολλούς τρόπους αγωνίζεται να μας αποσπάσει από την αγκαλιά του Διαβόλου, από την αιχμαλωσία της αμαρτίας!  Πλήν όμως συγχρόνως είναι και Παιδαγω- γός, άρα και Τιμωρός; Παρακαλώ, ξυπνάτε! Εγερθείτε από τον λήθαργο της αγνωσίας!
       «Αγαπούληδες» σας ερωτώ επίσης: Ο Θεός δεν είναι και Νομοθέτης; Ορίζει την οδό της αρετής ως τον ορθό δρόμο της ζωής, αλλά συγχρόνως μας προειδοποιεί, ότι αν δεν ακούσουμε την Φωνή Του, αν δεν ακολουθήσουμε το Νόμο του Ευαγγελίου, τότε θα δοκιμασθούμε από τα αμαρτωλά πάθη μας, θα ταλαιπωρηθούμε από τις αμαρτωλές  συνήθειες μας, θα πεθάνουμε! «Τα γαρ οψώνια της αμαρτίας θάνατος, το δε χάρισμα του Θεού ζωή αιώνιος», (Ρωμ. στ΄. 23), μας προειδοποιεί διά του αγίου  Αποστόλου Παύλου!
        Αλλά και ο ίδιος ο Θεός, ο Επουράνιος Πατέρας, μας προειδοποιεί και μας  φωνάζει: «Εάν θέλητε και εισακούσητέ  μου, τα αγαθά της γης φάγεσθε. Εάν δε μη θέλητε, μηδέ εισακούσητέ μου, μάχαιρα υμάς κατέδεται»!!!! (Ησαΐας, 1,19-20).   
«Αγαπούληδες» σας παρακαλώ:
   Παρακαλώ να ανατρέξετε στη διήγηση της θεραπείας του εκ γενετής τυφλού, η οποία περιέχεται εις το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιον, κεφ. 9, στ. 1-4. Εκεί ο Ιησούς συναντά καθ’ οδόν έναν εκ γενετής τυφλόν, τον οποίον και θεραπεύει! Οι Μαθηταί ερωτούν τον Κύριον: «Ραββί, τις ήμαρτεν, ούτος ή οι γονείς αυτού, ίνα τυφλός γεννηθή;».  Βεβαίως ο τυφλός εκείνος είχε γεννηθή τυφλός «ίνα δοξασθή» το Όνομα του Θεού! Παρά ταύτα με το περιστατικό αυτό, εμμέσως πλην σαφώς, ο λόγος του Θεού μας αποκαλύπτει, ότι κάποτε - κάποτε οι αναποδιές και οι ταλαιπωρίες, γενικότερα  οι δοκιμασίες της ζωής μας, έρχονται ως ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, για την αποστασία μας από το δρόμο Του, καθ' όσον, όπως ε΄'ιπαμε παραπάνω, «τα οψώνια της αμαρτίας θάνατος» (Ρωμ. στ, 23΄).  Στην καθημερινή μας ζωή ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΟΥ! Επομένως και οι σεισμοί και οι λιμοί και οι καταποντισμοί, και οι φωτιές και όλα τα θλιβερά συμβαίνουν άλλοτε με την θέλησή Του και άλλοτε με την ανοχή του Θεού! Αυτός κυβερνά τον κόσμο! Άρα και τη πυρκαϊά στο Μάτι ο Θεός είτε την παρεχώρησε, είτε την ανέχθηκε! Βεβαίως δεν ήταν εκδίκηση, αλλά ποιός μπορεί να μας βεβαιώσει, ότι δεν ήταν ένα παιδαγωγικο μέτρο, για να Τον ξαναθυμηθούμε; Απόδειξη αποτελεί το γεγονός, ότι σε όλη αυτή την περιοχή ΤΟΣΟΝ ΟΙ  ΙΕΡΟΙ ΝΑΟΙ, ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΑΡΙΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΘΙΚΤΑ!  «Αγαπούληδες« ανοίξτε τα μάτια σας! Ελάτε στα λογικά σας! 

«Αγαπούληδες» του Θεού, ας έλθουμε τώρα σε δύο πιο σοβαρά αγιογρα-φικά επιχειρήματα.
    Σήμερα Κυριακή 21 Οκτωβρίου στο Ευαγγελικό ανάγνωσμα ακούσαμε την διήγηση της θεραπείας του δαιμονισμένου των Γαδαρηνών, ο οποίος «είχε δαιμόνια εκ χρόνων ικανών,  και ιμάτιον ουκ ενεδιδύσκετο, και εν οικία ουκ έμενεν, αλλ΄εν τοις μνήμασιν». Ο δαιμονισμένος παρακαλεί ικετευτικά τον Κύριο να τον ελευθερώσει από την τυραννία των δαιμόνων.  «Λεγεών» είχε καταλάβει την ύπαρξή του, «ότι δαιμόνια πολλά εισήλθεν εις αυτόν». ‘Οταν, λοιπόν, ο φιλάνθρωπος Θεός αποφασίζει να εκδιώξει τα δαιμόνια από τον ταλαίπωρο αυτό άνθρωπο, τότε τα δαιμόνια ικετεύουν τον Χριστό  μας, να μη τα εξαποστείλει στην άβυσσο, αλλά να τους επιτρέψει να εισέλθουν σε μια αγέλη από γουρούνια, τα οποία κάπου εκεί στη λίμνη έβοσκαν παρανόμως! Παρανόμως, λέγω, διότι στους Ιουδαίους από τον Νομοθέτη Θεό ήταν απαγορευμένη τροφή η κατανάλωση χοιρινού  κρέατος! «Και επέτρεψεν αυτοίς» σημειώνει ο ιερός Ευαγγελιστής. Οπότε τα δαιμόνια, με την άδεια του Χριστού μας, εξήλθον μεν από τον δυστυχισμένον εκείνον άνθρωπον, εισήλθαν όμως στα γουρούνια! Τότε όμως «εξελθόντα ..τα δαιμόνια από του ανθρώπου εισήλθον εις τους χοίρους, και ώρμησεν η αγέλη κατά του κρημνού εις την λίμνην και απεπνίγη» (Λουκ. η΄, 26-34)!!!!
      Δηλ. τι ακριβώς συνέβη τότε; Η αγέλη των χοίρων ήταν το περιουσιακό στοιχείο κάποιου ανθρώπου, Σαμαρείτου ή και Ιουδαίου, ο οποίος όμως ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ έτρεφε γουρούνια! Άρα ο ίδιος ο Κύριος επέτρεψε την επαγγελματική, συγχρόνως δε και την οικονομική, καταστροφή ενός αμαρτωλού ανθρώπου της εποχής, ο οποίος όμως κολυμπούσε μέσα στην παρανομία!  Αυτό, λοιπόν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ;
«Αγαπούληδες» Αδελφοί, Δεσποτάδες και Παπάδες και Διάκοι, ξυπνήστε από τον λήθαργο! Βεβαίως ο Θεός ενίοτε τιμωρεί! Ενεργεί όμως παιδαγωγικά! Για να μας ξαναφέρει στην πατρική Του αγκαλιά!

    Άς έλθουμε τώρα και στη δεύτερη αγιογραφική απόδειξη. Ένας εκλεκτός φίλος Θεολόγος, με τον οποίο συνεζήτησα το ζήτημα, μου προέβαλε ως δικαιολογία, ότι αυτά που ισχυρίζομαι για τις φυσικές  καταστροφές, ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ για την καταστροφή της Αττικής, διότι εκεί είχαμε και πολλούς νεκρούς, αθώα θύματα! Ιδού, λοιπόν, η απάντησή μου:
  Α) Δεν θα αναφερθώ στην περίπτωση του Κατακλυσμού, στην εποχή του Νώε, όπου όλοι, γέροι καί νέοι, άνδρες και γυναίκες, μικρά παιδάκια, ακόμη και όλα τα βρέφη, οδηγήθηκαν όλοι μαζί στο θάνατο, επειδή είναι γεγονός της Παλαιάς Διαθήκης.
Β) Θα αντιτάξω όμως την απορία, την οποία διατυπώνει ο Απόστολος Παύλος στην προς Ρωμαίους επιστολή Του! «Ω!, βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως Θεού. Ως ανεξερεύνητα  τα κρίματα Αυτού και ανεξιχνίαστοι αι οδοί Αυτού. Τις γαρ έγνω νουν Κυρίου ή τις σύμβουλος Αυτού εγένετο; …..Ότι εξ Αυτού και δι’ Αυτού και εις Αυτόν τα πάντα!  Αυτώ η δόξα εις τους αιώνας. Αμήν» (Ρωμ. ια΄, 33-36). «Αγαπούληδες» ακούτε καλά; Ο άγιος Απόστολος Παύλος μας διαβεβαιώνει, ότι «από Αυτόν και δι’ Αυτού και εις Αυτόν είναι   τα πάντα»!  «Ο Θεός είναι αγάπη, δεν είναι απλός θεατής της ζωής μας! Προνοεί και ενδιαφέρεται ως Πατέρας μας, που είναι, αλλά σέβεται και την ελευθερία μας…..Πόσες βελόνες έχει το κάθε πεύκο; Ο Θεός τις γνωρίζει και χωρίς τη δική Του θέληση ούτε μια δεν πέφτει κάτω» μας λέγει ο άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης! (βλ. http://agiameteora.net/index.php/gerontes-tis-epoxis-mas/7722...) Εφ’ όσον, λοιπόν, ο Θεός γνωρίζει, τότε γιατί άφησε ανυπεράσπιστους τους  κατοίκους της Ραφήνας κλπ. στην καταστρεπτική πυρκαϊά; Για λόγους παιδαγωγικούς!  Για να συναισθανθούμε ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ την πνευματική μας φτώχεια! Για να σταματήσουμε την ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ! (π.χ. ο Πατέρας συνουσιάζεται με την μειωμένης αντιλήψεως κόρη του! Ο Παππούς, συνευρίσκεται με την εγγονή του!  Ο γυιός φονεύει τον Πατέρα του! Η Μάννα προσφέρει την κορη της σε εραστή, μόνο και μόνο για να εισπράξει το χρήμα! Ομοφυλόφιλος βάζει την εικόνα του Αγίου Νικολάου μπροστά από τα γεννητικά του οργανα και ...παρελεύνει στους δρόμους των Αθηνών... Καί  το χειρότερο: «Ο Τσίπρας υποδύεται τον Στάλιν ισοπεδώνοντας την Ορθόδοξη Πίστη για να καθυποτάξει τον Ελληνικό Λαό» γράφει σήμερα η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, στην 1η σελίδα της, κλπ. κλπ.) Ο Θεός, λοιπόν, ως Πατέρας με στοργική αγάπη και απο την πατρική Του αγάπη κινούμενος, ενίοτε ενεργεί και ως Παιδαγωγός για να ξαναγυρίσουμε στην πατρική Του αγκάλη! Ας μη λησμονούμε τον λόγο της Εκκλησίας: «Πλούσιοι επτώχευσαν και επείνασαν, οι δε εκζητούντες τον Κύριον, ουκ ελαττωθήσονται παντός αγαθού»! 
Γ΄) Τώρα ας έλθουμε και σε ένα πολύ σημαντικό, πλήν όμως και τραγικό  περιστατικό. Ο Ευαγγελιστής Λουκάς στο πέμπτο (5ο) κεφάλαιο των Πράξεων των Αποστόλων περιγράφει ένα τραγικό περιστατικό. Κάποιο ζευγάρι ευσεβών ανθρώπων της εποχής εκείνης, ο Ανανίας και η Σαπφείρα, αποφάσισαν να πουλήσουν ένα κτήμα τους και να δώσουν τα χρήματα στους Αγίους Αποστόλους ως προσφοράν της αγάπης των για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Πλην όμως από το τίμημα, το οποίον έλαβον, κατεκράτησαν μυστικά ένα ποσόν. Υποκρινόμενοι, λοιπόν, έδωσαν τα χρήματα στούς Αγίους Αποστόλους, πλήν όμως, ψευδόμενοι, εδήλωσαν, ότι τα χρήματα, τα οποία τους παραδίδουν αυτά ήσαν όλα κι’ όλα όσα εισέπραξαν από την εκποίηση του κτήματος. Ερωτηθέντες σχετικώς υπό του Αποστόλου Πέτρου, αμφότεροι εψεύσθησαν! Και ιδού το αποτέλεσμα:  Και ο Ανανίας, που ήλθε πρώτος, ξεψύχησε αυτοστιγμεί ενώπιον του Απ. Πέτρου, αλλά και η Σαπφείρα, που ήλθε έπειτα από λίγο, τιμωρήθηκε με την ίδια ποινή, τον αιφνίδιο θάνατο! Πολλή σκληρή τιμωρία για ένα μικρό σφάλμα, για ένα ψεματάκι! Μήπως, λοιπόν, «αγαπούληδες» πρέπει να καθαιρέσουμε τον Πέτρο από το πάνθεον των Αγίων Αποστόλων; 'Η αντιθέτως όλοι  εσείς, οι ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΕΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ, πρέπει νά πάτε καπου σε μια έρηο για να κλάψετε για το πνευματικό σας έγκλημα; Εγώ, λοιπόν, αγαπητέ Διάκονε της Καλαμάτας, πρέπει ΝΑ ΣΚΑΣΩ ή μήπως εσύ πρέπει να καθαιρεθής ως ανάξιος της Ιερωσύνης; Εγώ, λοιπόν, αγαπητέ Αρχιμανδρίτα των Αθηνών, εκφράζω τις απόψεις του Αντιχρίστου ή μήπως εσύ γίνεσαι όργανο του Διαβόλου; Ιδού. αγαπητέ αναγνώστα,  η σχετική διήγηση ( βλ. Πράξ. ε΄1-11):
Ο Ανανίας και η Σαπφείρα
Πραξ. 5,1                  Ενας άνθρωπος, Ανανίας ονόματι, μαζή με την γυναίκα του την Σαπφείραν επώλησε το κτήμα του
Πραξ. 5,2                 και εξεχώρισε και εκράτησε δια τον εαυτόν του ένα μέρος από τα εισπραχθέντα χρήματα, με γνώσιν και συγκατάθεσιν της γυναικός του, εν αγνοία των Αποστόλων. Και αφού έφερε το υπόλοιπον μέρος των χρημάτων, το έθεσε στους πόδας των Αποστόλων.
Πραξ. 5,3                  Είπε δε ο Πετρος· “Ανανία, διατί αφήκες τον σατανάν να γεμίση με πονηρίαν την καρδίαν σου, ώστε να πης ψέματα και να θελήσης να απατήσης το Πνεύμα το Αγιον και να κρατήσης δολίως δια τον εαυτόν σου ένα μέρος από το αντίτιμον του χωραφιού;
Πραξ. 5,4                 Πριν πωληθή το χωράφι δεν έμενε ιδικόν σου και αφού επωλήθη, δεν ήτο το αντίτιμόν του εις την εξουσίαν σου να το κρατήσης η να το δώσης; Διατί έβαλες εις την καρδίαν σου αυτήν την πονηράν πράξιν, να εξαπατήσης την Εκκλησίαν και να φανής, ότι από χριστιανικήν τάχα αγάπην προσφέρεις τα πάντα στους πιστούς; Δεν είπες ψέματα εις ανθρώπους, αλλά στο Αγιον Πνεύμα, στον Θεόν”.
Πραξ. 5,5                  Ενώ δε ήκουε τους λόγους αυτούς ο Ανανίας και σχεδόν πριν τελειώση ο Πετρος, έπεσε καταγής και εξεψύχησε. Και έπεσε μεγάλος φόβος εις όλους εκείνους που ήκουαν αυτά.
Πραξ. 5,6                 Οι νεώτεροι δε εσηκώθησαν αμέσως, περιετύλιξαν το νεκρό σώμα του Ανανίου με νεκρικά σάβανα, το μετέφεραν έξω από την πόλιν και το έθαψαν.
Πραξ. 5,7                  Υστερον δε από διάστημα τριών περίπου ωρών η σύζυγος του Ανανίου, η οποία δεν είχε ακόμη πληροφορηθή το γεγονός αυτό, ήλθεν στον τόπον της συγκεντρώσεως των πιστών.
Πραξ. 5,8                 Την ηρώτησε δε ο Πετρος· πες μου, πράγματι αντί τόσου ποσού επωλήσατε το χωράφι;” Εκείνη δε είπε· “ναι, αντί τόσου”.
Πραξ. 5,9                 Ο δε Πετρος της είπε τότε· “διατί εσυμφωνήσατε συ και ο σύζυγός σου να πειράξετε με την ψευδολογίαν και απάτην το Πνεύμα του Κυρίου; Ιδού, τα πόδια εκείνων, που έθαψαν τον άνδρα σου είναι τώρα εις την θύραν και θα μεταφέρουν και σε έξω από την πόλιν, δια να σε θάψουν”.
Πραξ. 5,10                Επεσε δε και αυτή αμέσως κοντά εις τα πόδια του Πετρου και εξεψύχησε. Οταν δε εισήλθαν οι νέοι, ευρήκαν και αυτήν νεκράν. Και αφού την έβγαλαν έξω από την πόλιν, την έθαψαν κοντά στον σύζυγόν της.
Πραξ. 5,11                Και έπεσε μεγάλος φόβος εις όλην την Εκκλησίαν και εις όλους όσοι επληροφορούντο τα φοβερά αυτά γεγονότα.


5. ΕΠΙΛΟΓΟΣ
«Αγαπούληδες» του Θεού, Αδελφοί μου αγαπητοί,
 Δεσποτάδες, Παπάδες και Διάκονοι,
        Ξυπνήστε από τον λήθαργο, στον οποίο ο Αρχέκακος όφις σας έχει οδηγήσει! Ο Θεός ενίοτε τιμωρεί! Ενεργεί όμως παιδαγωγικά! Για να μας ξαναφέρει στην πατρική Του αγκαλιά! 
      Μη διαστρέφετε τον λόγο του Θεού! Μην αλλοιώνετε το κήρυγμα του Ευαγγελίου. Ο Θεός βεβαίως  είναι ΑΓΑΠΗ! Ναι, είναι ΑΓΑΠΗ! Αλλά κάποτε-κάποτε είναι από την αγάπη Του γίνεται και Παιδαγω- γός! Γίνεται και ΤΙΜΩΡΟΣ! Μας τιμωρεί, για να μας διορθώσει! Μας τιμωρεί για να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο της ανομίας! Σκεφθήτε, στην Λέσβο προ ημερών κάποιοι ασεβείς Μετανάστες-Μουσουλμάνοι γκρεμίζουν τόν Τίμιο Σταυρό!  Και ουδείς εκ των Ιεραρχών μας διεγείρεται! Στην Μαλακάσα πρό τινος χρόνου επί σκηνής καλλιτέχνες βεβηλώνουν τόν Τίμιο Σταυρό καί τον ποδοπατούν,  ενώ 35.000 περίπου θεατές ...χειροκροτούν και ζητωκραυγάζουν!!!! ΑΛΛΑ Η ΙΕΡΑ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΙΩΠΑ!  
      Κάποτε-κάποτε, λοιπόν, ο Θεός παραχωρεί ακόμη και τον θάνατο ως τιμωρία, για να τιμωρηθεί η αμαρτία, για να ωφεληθούν οι πολλοί! Μα τιμωρεί με θάνατο ακόμη και ένα απλό ψεματάκι; Δυστυχώς, Ναι! Ο Ανανίας και η Σαπφείρα απέθαναν αυτοστιγμεί! Μόλις είπαν το ψέμα! Ο Απόστολος Πέτρος τους προκάλεσε να διορθώσουν το ψέμα, να είπουν την αλήθεια. Εκείνοι όμως επέμεναν ψευδόμενοι και τότε απέθαναν! 
    Αυτά, λοιπόν, για σήμερα. «Αγαπούληδες του Θεού» θα συνεχίσουμε την αλληλογραφία μας.
   
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
Αίγιον, 22 Οκτωβρίου 2018

Σημείωση: Η αλληλογραφία μας θα συνεχισθεί. Σιγά-σιγά θα ακολουθήσουν και άλλες επιστολές με τρανταχτά επιχειρήματα. Η Υπεραγία Θεοτόκος έχει ομιλήσει κατά τρόπο συντριπτικό! Θα τα πούμε!