μήνυμα

μήνυμα

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ....

Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ....
  Κουβαλώντας μέσα μου έναν μεγάλο προβληματισμό, και προσευχόμενος στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό να χαρίσει σ’ όλους μας τον φωτισμό του Παναγίου Πνεύματος, έρχομαι ταπεινά να καταθέσω – μη ών  Θεολόγος ούτε τυπικά ούτε βέβαια και κυριολεκτικά – κάποιες σκέψεις σχετικά με τα τεκταινόμενα το τελευταίο χρονικό διάστημα στην εγγύς ημών αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα .
   Ταπεινά θεωρώ ότι δεν πρέπει να διαχωρίζουμε τους όρους Παγκοσμιοποίηση και Οικουμενισμό. Βαθύτατα πιστεύω ότι οι ενδείξεις που προκύπτουν μέσα από την συρραφή των γεγονότων δεικνύουν ότι πρέπει να νοήσουμε και να κατανοήσουμε, όλοι όσοι αποκαλούμε «φίλη» την Ορθοδοξία, ότι, η Παγκοσμιοποίηση και ο Οικουμενισμός, ως πρακτικές, αλληλοϋπηρετούνται  και αλληλοϋποστηρίζονται, ιδιαίτερα απέναντι στον κοινό τους εχθρό, την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, την Ορθόδοξη Εκκλησία.  « ο έχων νουν ψηφισάτω.. ».
   Βέβαια θα πει κάποιος, τι ενδιαφέρει την Εκκλησία του Χριστού η Παγκοσμιοποίηση; Ο Κύριος είπε «Η βασιλεία η εμή ουκ εστιν εκ του κόσμου τούτου» Σύμφωνοι. Μα τότε θα έπρεπε να ανακαλέσουμε πολλές στάσεις, απόψεις και πρακτικές που ενυπάρχουν, καλώς ή κακώς, μέσα στην του Χριστού Εκκλησία και που αποδεικνύουν το άκρως αντίθετο, δεν είναι ανάγκη να μπω σε λεπτομέρειες. Μόνον αυτός που κρύβεται πίσω από το δάκτυλό του θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι η Εκκλησία είναι αποκομμένη από το κοινωνικό γίγνεσθαι. Και ακόμα ότι την Εκκλησία και τα μέλη της δεν την απασχολούν ή δεν πρέπει να την απασχολούν τα τεκταινόμενα στην διεθνή πολιτική και κοινωνική σκηνή. Γιατί βέβαια εκεί συντελείται η ανάδυση του πρώτου θηρίου της Αποκαλύψεως που μάλλον έχει το όνομα Παγκοσμιοποίηση.   
    Και εν πάση περιπτώσει, μπορεί κάποιος με το χέρι στην καρδιά να μου πει ποιος  διοικεί αυτήν την στιγμή όχι την Ελλάδα μας, αλλά την παγκόσμια κοινότητα. Ποιος κινεί τα νήματα της εξουσίας. Ποιος βρίσκεται πίσω από όσα γεγονότα συμβαίνουν σ’ έναν κόσμο υποτίθεται Δημοκρατικό και πολιτισμένο, γεγονότα μπροστά στα οποία ωχριούν τα όσα συνέβησαν στις πλέον αμαυρωμένες σελίδες της Παγκόσμιας Ιστορίας από κτίσεως κόσμου.
   Θα αδιαφορήσουμε;  Ποιος ποιμένας έχει δικαίωμα να μην υπακούσει στα λόγια του Κυρίου, προς τον Πέτρο… «Ει φιλείς με Πέτρε ποίμαινε τα πρόβατά μου». Ποιος ποιμήν μπορεί να μείνει αδιάφορος στα λόγια « Ο καλός ο ποιμήν βλέπων τον λύκον ερχόμενον δεν φεύγει αλλά μένει και υπεραμύνεται των προβάτων»
    Εξομολογήθηκα εξ αρχής ότι δεν είμαι θεολόγος. Ποιος όμως μπορεί να μου καθορίσει με μαθηματική ακρίβεια – γιατί είμαι Μαθηματικός – που ακριβώς βρίσκονται τα όρια μεταξύ υλικής και πνευματικής υπόστασης του ανθρώπου;  Επειδή λοιπόν τα όρια αυτά είναι ασαφή, γι’ αυτό  και είναι αδύνατο να μην έχει πνευματική διάσταση κάθε υλική συνιστώσα της ύπαρξής μας, και αντιστρόφως είναι αδύνατο να μην έχει υλικό – αισθητό  αντίκρισμα  κάθε πνευματική συνιστώσα της.
   Αναρωτάτε κανείς,  αυτοί που συγκεκαλυμμένα εδώ και χρόνια, κατά δε το τελευταίο διάστημα απροκάλυπτα , ελέγχουν τις τύχες του κόσμου, αυτοί που έχουν στα χέρια τους και το καρπούζι και το μαχαίρι, αυτοί που έτσι και αλλιώς είναι οι μεγαλομέτοχοι του παγκοσμίου τραπεζιτικού συστήματος, οι τροφοδότες των στρατιωτικών εξοπλισμών, οι αίτιοι και υπαίτιοι όλων των κακών χωρίς εισαγωγικά και των καλών με εισαγωγικά, που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως, αφού ελέγχουν τα πάντα τι άλλο άραγε θέλουν να ελέγξουν; Ταπεινή μου άποψη, που όμως δυστυχώς επαληθεύεται μέρα με τη μέρα, είναι ότι «η οικονομική  κρίση είναι σκηνοθετημένη», και εν δυνάμει συνεχίζουν να την σκηνοθετούν. Ποιοι την εμπνεύστηκαν, ποιοι την σκηνοθετούν και γιατί; Ποιόν σκοπό υπηρετεί η κρίση; Τι θέλουν επιτέλους αυτοί οι ανώνυμοι άνθρωποι της σκιάς; Και ιδιαίτερα τι θέλουν από την Ελλάδα, πως ξαφνικά η Ελλάδα έγινε το αντικείμενο του ενδιαφέροντος – αρνητικού και θετικού – της παγκόσμιας κοινότητας;
    Δεν είναι κακό να γίνουμε λίγο καχύποπτοι. Μάλλον είναι ότι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε αυτές τις δύσκολες ώρες, μέρες, μήνες, χρόνια;
     Ας προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα εξής ερωτήματα
Α. ΕΡΩΤΗΜΑ: Τι είναι η αποκεκαλυμμένη ανομία για την οποία γράφει ο Άγιος Απόστολος  και κήρυξ των εθνών Παύλος.
Απάντηση: Χωρίς να παρουσιάσω λεπτομέρειες, (θα μπορούσα όμως) μήπως είναι αυτό που ζούμε στην Παγκόσμια κοινότητα, όπου το δίκαιο παρουσιάζεται για άδικο, το άδικο για δίκαιο,  το καλό για κακό, το κακό για καλό, η ατιμία για τιμιότητα, η τιμιότητα για ατιμία. Το αυτονόητο ως αποδεικτέο, το αποδείξιμο ως αναπόδεικτο, το νόμιμο ως παράνομο, το παράνομο ως νόμιμο, το ηθικό ως ανήθικο, το ανήθικο ως ηθικό, και άλλα….και άλλα… μάλιστα δε, με την σύμπραξη και υποστήριξη της κρατικής, κοινοτικής ή και διεθνούς νομοθεσίας;    
 Β. ΕΡΩΤΗΜΑ: Άραγε τι να εννοούσε ο Κύριος όταν λέγει: « ..πλήν ο υιός του ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει την πίστην επί της γής;» (Λκ. Ιη 8)
Απάντηση: Σε μια εποχή που το Ευαγγέλιο έχει κηρυχθεί σ’ όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, τι άλλο θα μπορούσε να  εννοεί, απ’ αυτό που διαφαίνεται ότι αποτελεί στόχο των υποστηρικτών της Πανθρησκείας και του Οικουμενισμού. Ότι δηλαδή μέσα από την – σε εισαγωγικά τώρα – «δια της αγάπης» σύγκρασης και συνένωσης όλων των Θρησκειών, (Οικουμενισμός), θα χαθεί η Χάρις από την Εκκλησία. Έτσι ο αίτιος της διαβολής και της πτώσης του ανθρώπου, και με τον τρόπο αυτό θα εγκαθίδρυση το βασίλειο του αντιχρίστου.
Γ. ΕΡΩΤΗΜΑ: Με ποιόν τρόπο οι κοσμοκράτορες ή ο κοσμοκράτωρ θα ελέγξει πολιτικά και κοινωνικά τον κόσμο;
Απάντηση: Εδώ δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία. Το χάραγμα της αποκαλύψεως θα είναι ο τρόπος του αποκλειστικού, βασανιστικού, και δικτατορικού ελέγχου των πάντων.
Δ. ΕΡΩΤΗΜΑ: Είναι ή όχι αλήθεια ότι τις προφητείες τις κατανοούμε πλήρως αφού πραγματοποιηθούν;
Απάντηση: Παρακαλώ ας προβληματισθούμε λίγο. Ποιος μπορεί να μου πεί αν νοεί και κατανοεί πλήρως τα όσα αναφέρονται στην Ιερά Αποκάλυψη για το χάραγμα; Δηλαδή όταν γράφει ο Ιερός Ευαγγελιστής Ιωάννης, ότι θα σφραγίσουν τους ανθρώπους επί της δεξιάς χειρός ή του μετώπου,  το λέγει κυριολεκτικά ή μεταφορικά;. Αν δηλαδή έλθουν οι έχοντες και κατέχοντες του κόσμου, και ο πίσω αυτών κρυμμένος αντίχριστος, και πουν δεν θα δοθεί χάραγμα στο δεξί αλλά στο αριστερό χέρι, και όχι στο μέτωπο αλλά στο μάγουλο, αλλά αυτό το χάραγμα έχει όλα όσα χαρακτηριστικά αναφέρει και περιγράφει ο Άγιος Ευαγγελιστής,… «..και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα..» εμείς θα πούμε, έτσι ελαφρά τη καρδία, ότι δεν είναι χάραγμα;. Κι αν ακόμα μας πουν ότι όλα αυτά που συνεπάγεται το χάραγμα θα γίνονται μέσα από μια άλλη διαδικασία, εμείς θα επιμένουμε στην χρήση παρωπίδων, περιμένοντας ντε και καλά το χάραγμα, σε μια κυριολεκτική, και κατά γράμμα εφαρμογή του; Αδελφοί, τουλάχιστον ας αφήσουμε ένα περιθώριο υποψίας.  Λέγω λοιπόν αυτό που υποστηρίζουν Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας, μήπως «Δεξιά χείρα» είναι η μεταφορική σημασία, της δια του σώματός μας σύμπραξης και υποταγής στο κράτος του αντιχρίστου, και «μέτωπο» η του πνεύματος υποδούλωση;
Τέλος ερώτηση και απάντηση ταυτόχρονα. Είναι άραγε τυχαίο γεγονός ότι ο μακαριστός γέροντας Παΐσιος το 1987 μιλά για κάρτα εξυπηρέτησης του πολίτη και το 2011 οι κυβερνώντες τον κόσμο, ονομάζουν το «Μέσον ελέγχου των πάντων Κάρτα του πολίτη»; Και το πιο αξιοσημείωτο, κάνουν τα αδύνατα, δυνατά για την παγκόσμια εφαρμογή της.
  Αγαπημένοι εν Κυρίω Αδελφοί. Είναι σαφές - αλλά ας δεχθώ και μια στάση απλής καχυποψίας - το γεγονός ότι η Κάρτα του Πολίτη αποτελεί όπλο και στα χέρια της Παγκοσμιοποίησης και στα χέρια του Οικουμενισμού. Γιατί; Ταπεινά καταθέτω ενώπιόν σας τα εξής:
     Α. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ: Η Κάρτα του Πολίτη έχει φοβερές δυνατότητες. Στην πλήρη ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Παγκόσμιας Διακυβέρνησης θα ελέγχονται  όλοι και ως προς την κοσμικο-πολιτική τους υπόσταση, και αυτό είναι το λιγότερο, κυρίως όμως θα επέμβουν οι κοσμοκράτορες ή ο κοσμοκράτωρ στην πνευματική υπόσταση του ανθρώπου.
     Εδώ πρέπει να πούμε ότι ως ποιμένες του ποιμνίου της του Χριστού Εκκλησίας, έχουμε καθήκον να ελέγξουμε τις δυνατότητες και τις προδιαγραφές της Κάρτας του Πολίτη, και αν δεν μπορούμε, που δεν μπορούμε, γιατί αυτήν την δυνατότητα την έχουν μόνο οι κατασκευάστριες εταιρίες, τότε να μην δεχθούμε να πάρουμε στα χέρια μας το εργαλείο της καθυπόταξης στο βασίλειο του αντίχριστου.  Ας μην ξεγελιόμαστε κανένας δεν θα μπορέσει να μας πει αν χρησιμοποιείται ή όχι  ο επικατάρατος αριθμό 666.   Είναι δε, το λιγότερο αφελές να πιστεύουμε στις διαβεβαιώσεις όσων εκ των έργων δεικνύουν εαυτούς Α-Θέους, μάλλον δε και  Αντι-Χρίστους.
    Και για το επιχείρημα ότι δεν μας νοιάζει εμάς ως Εκκλησία με ποιον τρόπο το κράτος θα διαχειριστεί την εξουσία του, απαντώ ότι αν αυτό δεν ήταν και δικό μας έργο, τότε γιατί στην Ιερά Αποκάλυψη αναφέρεται ως μέσον επιβολής του χαράγματος, η στέρηση της δυνατότητας, του να μετέχει κανείς στο κοινωνικο-πολιτικο-οικονομικό γίγνεσθαι; Γιατί στην Ιερά Αποκάλυψη να αναφέρεται τούτο ως κριτήριο εγρήγορσης, «ο έχων νουν ψηφισάτω». Δεν λέγει ούτε για στέρηση της Προσευχής, ούτε για στέρηση της μετοχής στα μυστήρια. Λέγει «..και ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι ει μη ο έχων το χάραγμα..» Γιατί άραγε;
   Τέλος μήπως πρέπει να θυμηθούμε και να μιμηθούμε τον ελεγκτικό λόγο του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου, και πλήθους άλλων Πατέρων και Μαρτύρων παλαιών τε και νεωτέρων, απέναντι σε συμπεριφορές της πολιτικής εξουσίας; Από την μια μιλάμε για μια Εκκλησία που δεν θα πρέπει να είναι αποκομμένη από το «κοινωνικό γίγνεσθαι», και από την άλλη, βάζουμε όρια μ’ αυτό το φοβερό «δεν είναι αυτό θέμα για την Εκκλησία». Δηλαδή ο πιστός με άλλο μέρος της ύπαρξής του μετέχει  στα της Εκκλησίας, και με άλλο στα του κόσμου; Δηλαδή μπορεί να είναι κάποιος μέσα στην Εκκλησία δίκαιος και στον κόσμο άδικος; Μέσα στην Εκκλησία σώφρων, και στον κόσμο πόρνος; Δεν έχει η Εκκλησία καταθέσεις στις τράπεζες; Δεν έχει περιουσία; Δεν έχει και υλική μ’ άλλα λόγια υπόσταση; Είναι η Εκκλησία  μία Εκκλησία Ασωμάτων Αγγέλων;
  Β. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ: Ας δούμε όμως και την άλλη διάσταση. Είναι γνωστό ότι ο Οικουμενισμός χρησιμοποιείται από τους εμπνευστές της Παγκοσμιοποίησης, για να καθαρίσουν τον δρόμο τους από ένα σημαντικό εμπόδιο που είναι η του Χριστού Εκκλησία. Οι προσπάθειες είναι πολλές για την επίτευξη του στόχου αυτού. Δεν είναι της στιγμής να αναφερθούμε σε πολύ άσχημες αλήθειες. Εδώ άς προσπαθήσουμε να σκεφθούμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Λέγει ο Άγιος Ευαγγελιστής Ματθαίος «…ιδού τινές της κουστωδίας ελθόντες εις την πόλιν απήγγειλαν τοις αρχιερεύσιν άπαντα τα  γενόμενα και συναχθέντες μετά των πρεσβυτέρων συμβούλιόν τε λαβόντες αργύρια ικανά έδωκαν τοις στρατιώτες λέγοντες, είπατε ότι οι μαθηταί αυτού νυκτός ελθόντες έκλεψαν αυτόν ημών κοιμωμένων…….οι δε λαβόντες τα αργύρια εποίησαν ως εδιδάχθησαν, και διεφημίσθη ο λόγος ούτος παρά Ιουδαίοις μέχρι της σήμερον.» Η στάση λοιπόν της  διάψευσης της Αναστάσεως του Κυρίου είναι το χαρακτηριστικό κάποιων ανθρώπων, (ο νοών νοείτω), οι οποίοι αυτοκαθορίζονται μέσα από τα κείμενά τους και την πρακτική τους. Η Εκκλησία του Χριστού αντλεί την Χάριν εκ του Ζωοποιού Τάφου και της Αναστάσεως. Ο Κύριος απέστειλε τους Αποστόλους να εγκαθιδρύσουν την Εκκλησία Του Λέγων:, «….βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος». Η δια του Θείου Βαπτίσματος Χάρις Εγκατοικεί στην Ορθόδοξη Εκκλησία, και μόνο σ’ Αυτήν.      
    Το γεγονός αυτό κατακαίει τον δαίμονα και τον υπηρέτη του αντίχριστο, ή τους προδρόμους του αντίχριστου. Μάχονται 2000 χρόνια δια του μυστηρίου της ανομίας, όπως αναφέρει ο Απόστολος Παύλος στην Β΄ Προς Θεσσαλονικείς, να άρουν την Χάριν από την Εκκλησία. Και πως τελικά θα το καταφέρουν; αν στην θέση του σφραγίσματος του Χριστού,  «…Σφραγίς δωρεάς πνεύματος Αγίου», θέσουν άλλο σφράγισμα.  Και αυτό το σφράγισμα είναι η κάρτα του πολίτη, γιατί θα μας κάνει πολίτες και κοινωνούς του βασιλείου του Μαμμωνά. Και βέβαια για τους μη έχοντας την Χάριν του Αγίου Πνεύματος, τι είχαν τι έχασαν, όμως για μας τους Ορθοδόξους Χριστιανούς και έχουμε και θα χάσουμε, και θα χαθούμε. Αυτό θέλουν, αυτό επιδιώκουν να χάσουμε την Χάριν του Αγίου Βαπτίσματος. Όλα είναι δικά τους. Αυτό που δεν ελέγχουν ακόμα και τους κάνει να ελέγχονται είναι η  Παρουσία Της.
   Στώμεν λοιπόν καλώς, στώμεν μετά φόβου, πρόσχωμεν την Αγίαν αναφοράν…. Αυτά που ζούμε είναι δυσερμήνευτα. Ταπεινά καταθέτω ότι χρειάζεται όχι απλά συγκρότηση μιας επιτροπής, ούτε σύγκλιση της Δ.Ι.Σ. αλλά σύγκληση της Ιεραρχίας. Ώστε να μιλήσει το Πνεύμα το Άγιο και να οδηγήσει την Εκκλησία του Χριστού.
   Όχι δεν πιστεύω ότι θα ανατρέψουμε την πορεία των γεγονότων, αυτά έχουν δρομολογηθεί από αιώνων, αλλά όντες ξύπνιοι, θα κρατήσουμε εν εγρηγόρσει το ποίμνιο, και θα δώσουμε την καλήν απολογίαν, ενώπιον του Αρχιποίμενος για τον τρόπον που το εποιμάναμε.
 
                                                                                       Ελάχιστος ενώπιον Κυρίου και ανθρώπων
                                                                                                   π. Φώτιος Βεζύνιας.