...στη Ρώμη για διαχριστιανικό συνέδριο, που πραγματοποιεί η Οικουμενιστική Παπική κοινότητα του Αγίου Αιγιδίου
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΙΔΗΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Η Κοινότητα του Αγίου Αιγιδίου ιδρύθηκε το 1968 αμέσως μετά τη Β΄Σύνοδο του Βατικανού και έχει στόχους την προώθηση του Οικουμενισμού και τους θρησκευτικούς διαλόγους.
Ακολουθούν δύο σχετικά δημοσιεύματα
ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ
Στη Ρώμη από σήμερα αντιπροσωπεία της Αποστολικής Διακονίας
Από dogma.gr
Κείμενο Λουδάρος Ανδρέας Φωτογραφίες ΡΩΜΗ | Γιώργος Φερδής
ΔΟΓΜΑ | ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΡΩΜΗ | ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ Στη Ρώμη βρίσκεται από σήμερα το πρωί πολυμελής αντιπροσωπεία της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος υπό τον Γενικό Διευθυντή του οργανισμού, επίσκοπο Φαναρίου κ. Αγαθάγγελο προκειμένου να έχει σειρά σημαντικών επαφών με ανώτατους παράγοντες της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.
Η επίσκεψη που είναι η πρώτη αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Βατικανό μετά την εκλογή του Πάπα Φραγκίσκου κρίνεται ως ιδιαίτερα σημαντική αφού έρχεται να επισφραγίσει μια πολύχρονη συνεργασία του κεντρικού ιεραποστολικού και εκδοτικού οργανισμού της Εκκλησίας της Ελλάδος με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η συνάντηση που θα έχει με τον Πάπα Φραγκίσκο η ελληνική αντιπροσωπεία την ερχόμενη Δευτέρα ενώ θα έχει προηγηθεί συνάντηση με τον επικεφαλής του Ποντιφικού Συμβουλίου για την ενότητα των Χριστιανών Καρδινάλιο Κοχ.
Σημειώνεται πως εκτός από τις εκδόσεις που στις οποίες έχει προχωρήσει από κοινού με το Βατικανό η Αποστολική Διακονία, βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας σε στελέχη της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας από περίπου 60 χώρες .
Την ελληνική αντιπροσωπεία, εκτός από τον επίσκοπο Φαναρίου κ. Αγαθάγγελο απαρτίζουν, ο γραμματέας της Συνοδικής Επιτροπής Διορθόδοξων και Διαχριστιανικών Ζητημάτων, Αρχιμανδρίτης κ. Ιγνάτιος Σωτηριάδης, ένας από τους πλέον γνωστούς ορθοδόξους κληρικούς στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Κωνσταντίνος Παπαθανασίου, πουσήμερα στο πλαίσιο της επίσκεψης πραγματοποίησε ειδική ομιλία στο ινστιτούτο του Αγίου Αιγιδίου, με θέμα την προσωπικότητα του μακαριστού π. Ευσεβίου Γιαννακάκη και ο αρχιδιάκονος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών π. Επιφάνιος Αρβανίτης Στην αποστολή συμμετέχει και η Γενική Διευθύντρια θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας κα. Αντιγόνη Φαραγκουλιτάκη ως μέλος του Δ.Σ. της Αποστολικής Διακονίας και άλλα στελέχη από τους τομείς της Ιεραποστολής, των Εκδόσεων, του Διαδικτύου και των Ευρωπαϊκών Θεμάτων.
ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Η επίσκεψη της ελληνικής αντιπροσωπείας στην Ρώμη ξεκίνησε με προσκύνημα στη βασιλική του Αποστόλου Παύλου «εκτός των τειχών». Τον επίσκοπο Φαναρίου και τους συνεργάτες του, υποδέχθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα ο ηγούμενος της αδελφότητας των Βενεδικτίνων μοναχών που ζει στη Βασιλική ο οποίος προσωπικά ξενάγησε την ελληνική αντιπροσωπεία στον τάφο του Αποστόλου Παύλου.
Ιδιαίτερα μεγάλη εντύπωση έκανε το γεγονός πως στην Βασιλική του Αγίου Παύλου μια από τις τέσσερις σημαντικότερες Εκκλησίες της Ρώμης, έχει τοποθετηθεί σε περίοπτη θέση στο δεξιό κλίτος, το δώρο που είχε κάνει στον Ναό ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κυρός Χριστόδουλος μαζί με μαρμάρινη πλάκα στην οποία αναγράφεται «εικόνα αφιερωμένη από την Α.Μ. τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Χριστόδουλο της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος. Δεκέμβριος 2006».
«Δεν θα μπορούσε να λείπει από Ναό του Αποστόλου Παύλου η παρουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος» είπε χαρακτηριστικά στο dogma.gr στέλεχος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας που παρακολούθησε την επίσκεψη.
Τιμητικό για την ελλαδική αντιπροσωπεία ήταν το γεγονός πως οι μοναχοί υπό τον ηγούμενό τους, έψαλλαν εσπερινό στο Ναό του Αποστόλου Παύλου στο παραδοσιακό γι αυτούς Γρηγοριανό Μέλος, ενώ οι Έλληνες Ορθόδοξοι κληρικοί έψαλλαν ορθόδοξους βυζαντινούς ύμνους.
Στο τέλος της σύντομης τελετής ο επίσκοπος Φαναρίου κ. Αγαθάγγελος δώρισε στον Ναό εικόνα της Παναγίας της Μυρτιδιώτισσας κάνοντας ειδική αναφορά στο γεγονός πως σήμερα κατά το Ορθόδοξο τυπικό ψάλλονται στους Ναούς οι Χαιρετισμοί της Θεοτόκου ενώ έγινε ειδική αναφορά στις προσπάθειες που πρέπει να καταβληθούν ώστε νε επιτευχθεί η ενότητα των Εκκλησιών.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΙΔΗΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τον ναό του Αγίου Παύλου εκτός των τειχών επισκέφθηκε το απόγευμα ομάδα της Αποστολικής Διακονίας, με επικεφαλής τον γενικό διευθυντή Θεοφιλέστατο Επίσκοπο Φαναρίου κ. Αγαθαγγέλο, στο σημείο όπου βρίσκεται ο τάφος και τα λείψανα του Αποστόλου των Εθνών.
Τα λείψανα οι Xριστιανοί, κατα τον διωγμό του αυτοκράτορα Διοκλητιανού, τα μετέφεραν στις κατακόμβες του Αγίου Σεβαστιανού και μετά το τέλος των διωγμών, τα επέστρεψαν στο ναό.
Την ίδια ώρα εκ μέρους της Αποστολικής Διακονίας στο διαχριστιανικό συνέδριο, που πραγματοποιεί η κοινότητα του Αγίου Αιγιδίου, ο π. Κωνσταντίνος Παπαθανασίου ανέπτυξε το θέμα "ο ιερομόναχος Ευσέβιος Γιαννακάκης, ο πνευματικός σιτοδότης και φωτισμένος παιδαγωγός, το ιερό πρότυπο της φιλανθρωπίας στην εποχή μας (1910-1995)". Το θέμα αυτο επελέγη εφόσον ο γενικός τίτλος του συνεδρίου είναι : Μεγάλες, σύγχρονες φιλανθρωπικές προσωπικότητες.
Να επισημάνουμε οτι σκοπός της επισκέψεως στη Ρώμη είναι οι συναντήσεις εργασίας στελεχών της Αποστολικής Διακονίας με εκπροσώπους της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας για την διάδοση της ελληνικής γλώσσας και του ελληνικού πολιτισμού.
Με προτωβουλία του κ. Αγαθαγγέλου, η Αποστολική Διακονία προσφέρει το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στο Ανατολικό Ποντιφικό Ινστιτούτο της Ρώμης.
Το έργο αυτό ειναι αποτέλεσμα της 12χρονης συνεργασίας, καθώς η Διακονία χορηγεί κάθε χρόνο 25 υποτροφίες για φοιτητές της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα.
Η προσπάθεια εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας στη Ρώμη ξεκίνησε το 2012 και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Περισσότεροι απο 80 φοιτητές έδειξαν ενδιαφέρον για το μάθημα και γι' αυτό η Αποστολικη Διακονία αποστέλλει κάθε Δευτέρα στη Ρώμη τον φιλόλογο Χρήστο Παλασκώνη ο οποίος έχει εξειδικευτεί στην διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης γλώσσας. Επιπλέον η Α. Δ συνεργάζεται με το Κεντρο Ελληνικής Γλώσσας (Κ.Ε.Γ) στη Θεσσαλονίκη το οποίο έχει την ευθύνη των εξετάσεων πιστοποίησης της ελληνικής γλώσσας.
Σημαντικός αρωγός σ' αυτήν την προσπάθεια είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, που καλύπτει ένα μεγάλο μέρος των εξόδων !
Από την Ρώμη για το ραδιόφωνο της Εκκλησίας Αδαμαντία Μπούρτζινου
8 σχόλια:
ομολογουν το βαπτισμα των αιρετικων λατινων εγκυρο, αποδεχομενοι τον 4ο κανονα της 7ης περιοδου της συνοδου της Τριδεντου, ο οποιος αναθεματιζει , οσους δεν δεχωνται το βαπτισμα των αιρετικων ως εγκυρο,
« Sessio VII. Canon iv. Si quis dixerit,baptismum, qui etiam datur ab haereticis in nomine Patris, et FIlii, et Spiritus Sancti, cum intentione faciendi quod facit Ecclesia, non esse verum baptismum anathema sit.»
Sacrosancti et oecumenici Concilii Tridentini.. canones et decreta , editio nova Lugduni, Apud Fratres De Ville. M.DCC. XLIV. Σελις 75
Ενω αρνουνται ουσιαστικα, ολη την θεολογια της Ορθοδοξου Εκκλησιας.
Οι «ορθοδοξοι» αυτοι, ειτε ως αθεολογητοι ενεκα ακηδιας,
ειτε ως μισθοφοροι ως οι Αζυμιτες,
αγνουν την εντολην του Κυριου και Θεου, και συμπροσευχηθηκαν με κατεγνωσμενους αιρετικους, και «ιερεις» καθηρημενους εκ της ιερωσυνης υπο της συνοδου του αγιου Φωτιου,
« διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε»,
και, αγνοουν τον Ορο Πιστεως της Ορθοδοξου Εκκλησιας εκ της συνοδου του 1755, ο οποιος οριζει τους αιρετικους λατινους αβαπτιστους.
"Και τους εξ αυτών ημίν προσερχομένους ως ανιέρους και αβαπτίστους δεχόμεθα, επόμενοι τω Κυρίω ημών Ιησού Χριστώ"
Θεωρωντας απορριπτεο σαν φανατικο και ψυχοπαθη κατα τον Δημητριαδος , τον αγιο Νικοδημο τον αγιορειτη που εγραψε στο Οικ. Πατριαρχη Γρηγοριο τον Ε΄ να βαπτιση τον κομιστη της επιστολης εις την οποια τον περιγραφει ως εξης.
"...καταβαπτισμένος ὧν καί μεμολυσμένος τῷ τῶν λατίνων μολύσματι.."
Εις διατεταγμενη υπηρεσια λοιπον, στο πονηρο γεωργιο της ανομιας,
καταστρατηγουν ,ολην την εκ Θεου πιστι της Ορθοδοξου Εκκλησιας, και
τους ιερους κανονας , οι οποιοι την εκφραζουν στην καθημερινοτητα της.
Ενω λοιπον δεχωνται τον κανονα της συνοδου της Τριδεντου,
Καταστρατηγουν μια πλειαδα ιερων κανονων της Ορθοδοξου Εκκλησιας.
Ως επι παραδειγματι εκ των αγιων Αποστολων,
Κανων Ι.Εἴ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, οὗτος ἀφοριζέσθω.
Κανων ΙΑ. Εἴ τις κληρικός, ἢ λαϊκός, εἰσέλθῃ εἰς συναγωγὴν Ἰουδαίων ἢ αἱρετικῶν προσεύξασθαι, καὶ καθαιρείσθω καὶ ἀφοριζέσθω.
Κανων ΞΔ.Εἴ τις ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, δευτέραν χειροτονίαν δέξηται παρά τινος, καθαιρείσθω καὶ αὐτός, καὶ ὁ χειροτονήσας• εἰ μή γε ἄρα συσταίη, ὅτι παρὰ αἱρετικῶν ἔχει τὴν χειροτονίαν. Τοὺς γὰρ παρὰ τῶν τοιούτων βαπτισθέντας ἢ χειροτονηθέντας, οὔτε πιστούς, οὔτε κληρικοὺς εἶναι δυνατόν.
Κανων με. Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω• εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω.
Κανων μστ. Ἐπίσκοπον, ἢ πρεσβύτερον, αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάττομεν. Τίς γὰρ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;
Κανων. Μζ. Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, τὸν κατὰ ἀλήθειαν ἔχοντα βάπτισμα ἐὰν ἄνωθεν βαπτίσῃ ἢ τὸν μεμολυσμένον παρὰ τῶν ἀσεβῶν ἐὰν μὴ βαπτίσῃ, καθαιρείσθω, ὡς γελῶν τὸν σταυρόν καὶ τὸν τοῦ Κυρίου θάνατον, καὶ μὴ διακρίνων ἱερέας ψευδοϊερέων.
Β’ Κανων της εν Τρουλω. Ἔδοξε δὲ καὶ τοῦτο τῇ ἁγίᾳ ταύτῃ συνόδῳ κάλλιστά τε καὶ σπουδαιότατα, ὥστε μένειν καὶ ἀπὸ τοῦ νῦν βεβαίους καὶ ἀσφαλεῖς, πρὸς ψυχῶν θεραπείαν καὶ ἰατρείαν παθῶν, τοὺς ὑπὸ τῶν πρὸ ἡμῶν ἁγίων καὶ μακαρίων Πατέρων δεχθέντας καὶ κυρωθέντας, ἀλλὰ μὴν καὶ παραδοθέντας ἡμῖν ὀνόματι τῶν ἁγίων καὶ ἐνδόξων Ἀποστόλων ὀγδοήκοντα πέντε κανόνας
Εκ της τοπικης της Λαοδικειας
ΛΒ’ Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινές εἰσιν ἀλογίαι μᾶλλον, ἢ εὐλογίαι.
Λγ’ Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικοῖς, ἢ σχισματικοῖς συνεύχεσθαι.
Γ. ΘΗΚΑΡΑΣ
Όταν ένας επίσημος εκκλησιαστικός Οργανισμός, η Αποστολική Διακονία τουτέστιν, αντιπροσωπεύεται εν πάση επισημότητι στο συγκεκριμένο "διαχριστιανικό" συνέδριο, με τους αντιπροσώπους να πλειοδοτούν σε ανεπίτρεπτες και σφόδρα σκαναδαλίζουσες, τις υγιείς ορθόδοξες συνειδήσεις, φιλοφρονήσεις και διαχύσεις, ε τότε τι να αναμένει κανείς παρά μόνο συμβιβασμούς και υποχωρήσεις!
Λ.Ν.
Αφόρητη πρόκληση των πιστών ειδικά απ τους δεύτερους!