μήνυμα

μήνυμα

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος.

Μετά το Βατικανό και τον Πάπα Βενέδικτο υποστηρίζει ότι:
Δεν ευθύνονται οι Εβραίοι για τη σταύρωση του Ιησού!!!
Τι αναφέρεται σε διακήρυξη που υπέγραψε με τον Αρχιραββίνο του Ισραήλ Γιόνα Μέτζκερ στη Λευκωσία!
-Γιατί πανηγυρίζουν οι Εβραίοι;
Του Διονύση Μακρή
Μετά τον Πάπα Βενέδικτο και ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος απήλλαξε τους Εβραίους από το στίγμα που αιωνίως θα φέρουν ως σταυρωτές του Θεού και Σωτήρος Χριστού!!! Μέσα λοιπόν στο πλαίσιο της πολιτικής προσέγγισης Κύπρου και Ισραήλ ο Ορθόδοξος Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου -θέλουμε να πιστεύουμε πως πιέστηκε- υπέγραψε διακήρυξη με τον Αρχιραββίνο του Ισραήλ Γιόνα Μέτζκερ στις 5 Δεκεμβρίου του 2011, ανάλογη μ’ αυτή που υπέγραψε ο Πάπας και το Βατικανό. Στην διακήρυξη λίγο πολύ αναφέρεται ότι δεν φέρουν ευθύνη για τη σταύρωση του Ιησού Χριστού οι Ιουδαίοι σταυρωτές του!!! Κι αυτό το έπραξε προκειμένου να πάψει να τους κατηγορεί η ανθρωπότητα ως δολοφόνους και εγκληματίες του Υιού του Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού!
Κατόπιν αυτού αναρωτιόμαστε τελικά ποιοί ήταν αυτοί που οδήγησαν στο σταυρό τον Κύριό μας; Γιατί μετά τη διακήρυξη που πανηγυρικά παρουσιάζει ως ιστορική(!!!) το περιοδικό «Χρονικά» που εκδίδει το κεντρικό Ισραηλιτικό συμβούλιο της Ελλάδος (τευχ. Ιανουαρίου -Μαρτίου 2012 τομ. 35ος αρ. φύλλου 235) εύλογο είναι να αναρωτιέται κανείς για το ποιός σταύρωσε τον Ιησού Χριστό! Βέβαια τα ιερά Ευαγγέλια, τα κείμενα των Αγίων Πατέρων αλλά και τα τροπάρια της Εκκλησίας μας με σαφήνεια και με τρόπο που δεν επιδέχεται καμιά αμφιβολία αναφέρουν ποιοί και πως οδήγησαν τον Χριστό μας στο Γολγοθά.
Τι σημασία όμως έχει αυτό, θα μου πείτε μπροστά στην παρούσα πολιτική σκοπιμότητα που αποβλέπει στην κοινή εκμετάλλευση Κύπρου και Ισραήλ των κοιτασμάτων φυσικού αερίου στην περιοχή 12 της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) της Κύπρου; Άλλωστε πέρασαν τόσα και τόσα χρόνια από τη σταύρωση του Κυρίου μας και τώρα ως φαίνεται ωρίμασε ο χρόνος να αθωώσουμε τους σταυρωτές στο όνομα της νέας θρησκείας που αναδύεται από τις στοές του σκότους και του μυστηρίου της ανομίας! Της θρησκείας όπου μπορεί ο κάθε άνθρωπος να απευθύνεται στο Θεό της αρεσκείας του είτε αυτός ονομάζεται Αλλάχ, είτε Βούδας είτε Δίας ανεξαρτήτως δόγματος και στο όνομα μίας ψευδεπίγραφης ιδιοτελούς ειρήνης και μίας φαρισαϊκής αγάπης! Τι σημασία λοιπόν έχει η αλήθεια που δίδαξε ο Υιός του Θεού μπροστά στην ιδιοτελή ισοπέδωση που επιχειρεί σήμερα ο Αντίδικος; Καμία ως διαπιστώνεται από τη διακήρυξη που υπέγραψε ο Ορθόδοξος Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος!!!
Γιατί σημασία σήμερα έχει το ευ ζην στην εφήμερη τούτη ζωή και όχι η αιωνιότητα και η βασιλεία των ουρανών! Ως εκ τούτου είναι λογικό στην εποχή που διανύουμε στο όνομα της ευημερίας να ποδοπατούμε τα ιερά και όσια της Αγίας Ορθοδοξίας μας, να εθελοτυφλούμε μπροστά στις θυσίες και το αίμα των εκατομμυρίων χριστιανών και κυρίως των Αποστόλων που οδηγήθηκαν στο μαρτύριο από ανάλογες κατηγορίες των ιδίων Ιουδαίων σταυρωτών του Κυρίου (βλ. διωγμούς).
Είναι λογικό ακόμη να σταυρώνουμε και εμείς με τις πράξεις, ανοίκειες συμπεριφορές και αποφάσεις μας μιμούμενοι το παράδειγμα των Φαρισαίων και Γραμματέων υποκριτών πάλι και πάλι τον Ιησού Χριστό τον Υιό του Θεού και Σωτήρα μας. Άλλωστε ο φαρισαϊσμός στην εποχή μας αποτελεί μόδα ακόμη και για τους θρησκευτικούς λειτουργούς και Επισκόπους μας, οι οποίοι στην πράξη επιβεβαιώνουν τη ρήση του Αποστόλου Παύλου περί λύκων βαρέων... μη φειδόμενοι του ποιμνίου και όχι περί αληθινών ποιμένων!
Έτσι αρκεί μία απλή διακήρυξη για να διαγράψουμε με μία μονοκονδυλιά το «άρον -άρον σταύρωσον αυτόν», να λησμονήσουμε την ανάληψη της συλλογικής ευθύνης εκ της τότε ηγεσίας των Εβραίων της σταύρωσης «το αίμα αυτού εφ’ ημάς και επί τα τέκνα ημών (Ματθ. 27,25)! Αρκεί μία απλή διακήρυξη για να κλείσουμε τα μάτια στην δισχιλιετή περιπλάνηση των εγκληματιών δολοφόνων του Μεσσία... Αρκεί μία μονοκονδυλιά για να παραβλέψουμε τον συνεχή πόλεμο κατά του Μεσσία που συνεχίζει να διεξάγει η ίδια αυτή φαρισαϊκή κάστα μέσα από ντοκιμαντέρ και κείμενα ψεύδους που αλλοιώνουν την ιστορική αλήθεια...
Μέσα άλλωστε στο πλαίσιο αυτό της γενικής ισοπέδωσης η αλήθεια είναι φυσικό να υποχωρεί μπροστά στην πολιτική, οικονομική, διπλωματική και γεωστρατηγική σκοπιμότητα... Είναι φυσικό όλοι και δυστυχώς μαζί και Ορθόδοξοι θρησκευτικοί ηγέτες να επικαλούνται ένα αδιευκρίνιστο-αόριστο Θεό. Ένα Θεό που ερμηνεύεται κατά το δοκούν ανάλογα με τις περιστάσεις!
Δεν υφίσταται κανένα απολύτως λοιπόν ζήτημα εάν με την λέξη Θεό οι Ιουδαίοι εννοούν τον Γιαχβέ, χωρίς να περιλαμβάνουν τον Ιησού και οι Ορθόδοξοι τον τριαδικό και μόνο αληθινό Θεό. Ούτε φυσικά υπάρχει πρόβλημα αν οι Ιουδαίοι σταυρωτές του Κυρίου και Θεού Ιησού Χριστού εμμένουν να Τον χλευάζουν και να Τον απορρίπτουν και να Τον κατηγορούν ως λαοπλάνο... και ως νόθο υιό της Παναγίας μας με Ρωμαίο η Έλληνα στρατιώτη (Βλ. επίσημα θρησκευτικά βιβλία τους που κατά κόρον χρησιμοποιούν στις Συναγωγές τους)! Και δεν υπάρχει πρόβλημα στο να χρηματοδοτούν κινηματογραφικές ταινίες (Κώδικας Ντα Βίντσι) και ανάλογα καλοστημένα ντοκιμαντέρ που στηρίζονται στο ψεύδος και στη συκοφαντία, όπως αυτά που με το αζημίωτο ως φημολογείται διοχετεύει σε τηλεοπτικούς διαύλους, δυστυχώς και της χώρας μας το Μουσείο Ροκφέλερ του Τελ-Αβίβ!
Θα μου πείτε τι σημασία έχουν σήμερα οι θεολογικές αύτές λεπτομέρειες ενώπιον του πακτωλού χρήματος και της εξουσίας (Golman Sacs κ. α), ενώπιον του κυρίαρχου, όπως φαίνεται Μαμμωνά; Και τι σημασία έχει να μιμηθούν τον Ιούδα παρεκτρεπόμενοι συνεχιστές των Αποστόλων και υποτιθέμενοι μαθητές του Χριστού, που χωρίς την παραμικρή ντροπή διακηρύσσουν ότι χωρίς ρευστό χρήμα -οικονομικό υπόβαθρο δεν υφίσταται πνευματικό έργο!!! (Βλ. απαντήσεις Κύπρου Χρυσοστόμου αμέσως μετά την πρόσφατη συνάντηση που είχε με τον Κύπριο Πρόεδρο Χριστόφια).
Πιθανόν υποκινούμενος από τα «τριάκοντα αργύρια» που θα εισρεύσουν από το φυσικό αέριο, ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος, με μία και μόνο υπογραφή αθώωσε, ως μη όφειλε, τους τότε αλλά και τους νυν Φαρισαίους και Γραμματείς από το αιώνιο έγκλημά τους να θανατώσουν και να θανατώνουν με το πείσμα τους τον Υιό του Θεού!
Αυτοί τότε πίστευαν και ως φαίνεται και σήμερα πιστεύουν πως σκοτώνοντας τον Υιό του Θεού θα έμεναν οι μοναδικοί κληρονόμοι του Αμπελώνα του Κυρίου... Μήπως αυτό δεν συνεχίζουν να κάνουν μέχρι σήμερα με τη χρηματοδότηση των ντοκιμαντέρ και την δημιουργία λογιστικών οικονομικών κρίσεων που οδηγούν στο θάνατο χιλιάδες βιοπαλαιστές (βλ. οίκους αξιολόγησης, λέσχες); Μήπως αυτοί δεν βρίσκονται πίσω από τους αλλεπάλληλους κλυδωνισμούς των νομισμάτων σ’ ολόκληρο τον κόσμο (βλ. Τυφώνας Παγκοσμιοποίηση, εκδόσεις «Αγαθός Λόγος»); Μήπως αυτοί δεν είναι οι ένθερμοι θιασώτες δημιουργίας μιας παγκόσμιας δικτατορίας για να τοποθετήσουν τον εκλεκτό τους γι’ αυτούς λογιζόμενο Μεσσία αλλά στην πραγματικότητα Αντίχριστο (Βλ. δηλώσεις Ν. Ροκφέλερ); Η διαφορά είναι ότι σήμερα ψάχνουν να βρουν συνενόχους και προδότες για να διαπράξουν από κοινού και πάλι το ίδιο έγκλημά τους... Και δυστυχώς βρίσκουν αναφανδόν όχι μόνο στην πολιτικό και επιχειρηματικό κονκλάβιο του αδιαλείπτως διολισθαίνοντος Βατικανού αλλά και στην ηγεσία των Ορθοδόξων θρησκευτικών λειτουργών.
Και αυτό ακριβώς το στοιχείο, ως διαπιστώνεται από το δημοσίευμα της εφημερίδος Ierusalem Post (8-12-2011) το οποίο αναπαράγει το περιοδικό του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου της Ελλάδος «Χρονικά» είναι γεγονός τεραστίας ιστορικής σημασίας!!! Και γιατί άλλωστε να μην είναι, αφού είναι ανάλογο αυτού, της προδοσίας του Ιούδα Ισκαριώτη;
Γιατί, όπως επισημαίνει «η διακήρυξη επισημοποιεί τη δέσμευση των δύο πλευρών στην ενδυνάμωση των μεταξύ τους σχέσεων ενώ βεβαιώνει το αβάσιμο του δόγματος της συλλογικής ευθύνης του εβραϊκού λαού για τη σταύρωση του Ιησού (!!!). Είναι η πρώτη φορά που Ορθόδοξη Εκκλησία ξεκάθαρα αποδοκιμάζει αυτό, το οποίο από αιώνων υπήρξε ο θεμελιώδης παράγων ανάπτυξης του θρησκευτικού αντισημιτισμού στην Ευρώπη. Η Διακήρυξη αναφέρει μεταξύ των άλλων: «Εμείς, ο Αρχιραββίνος του Ισραήλ Γιόνα Μέτζκερ και ο Αρχιεπίσκοπος της Κύπρου Χρυσόστομος ευχαριστούμε τον Θεό για την ευλογημένη ανάπτυξη αμοιβαίου σεβασμού και βεβαιώνουμε τη δέσμευσή μας στην ενδυνάμωση των άριστων σχέσεων μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ». Στη Διακήρυξη διευκρινίζεται ιδιαίτερα ότι η Εκκλησία της Κύπρου ουδέποτε συμμετείχε σε κατηγορίες περί συλλογικής ευθύνης, ούτε σε συστηματική άρνηση του Εβραϊσμού. «Συνεπώς βεβαιώνουμε την αποδοκιμασία παρόμοιων προκαταλήψεων ως ασυμβίβαστων με τα διδάγματα των Ιερών Γραφών» αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται ότι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία είχε αποκηρύξει το δόγμα περί συλλογικής ευθύνης των Εβραίων, ήδη από το 1965 με τη Διακήρυξη Nostra Aetate που ψήφισε η Β’ Σύνοδος του Βατικανού.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε σε συνέντευξη που έδωσε στην Ierusalem Post ο Αρχιραββίνος του Ισραήλ: «Σήμερα υπογράψαμε μία ιστορική διακήρυξη για τις σχέσεις μεταξύ Ιουδαϊσμού και Ορθόδοξης Εκκλησίας. Μέχρι τώρα οι Ορθόδοξες Εκκλησίες ήταν απρόθυμες ως προς την ανάληψη παρόμοιων πρωτοβουλιών, ωστόσο, η Εκκλησία της Κύπρου με τη σημερινή διακήρυξη ανέλαβε αυτή την ευθύνη... Ελπίζουμε ότι τώρα, σταδιακά, θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε ανάλογους δεσμούς σχέσεων και με άλλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, όπως την Ελληνική και τη Ρωσική».
Επίσης, η Διακήρυξη επιβεβαιώνει τα διδάγματα του Ιουδαϊσμού και του Χριστιανισμού σχετικά με την ιερότητα της ζωής και ως εκ τούτου αναφέρει: «Καταδικάζουμε κάθε πράξη που βεβηλώνει την ιερότητα αυτή, ιδιαίτερα πράξεις βίας και τρομοκρατίας κατά αθώων και ειδικότερα όταν αυτές εμπλέκουν κατάχρηση του ονόματος του Θεού και της θρησκείας»!
Στο περιοδικό «Χρονικά» σχολιάζεται το γεγονός τούτο και σημειώνεται μεταξύ άλλων : «... ΕΠΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ η κατευθυνόμενη απαιδευσιά, η υποταγή της νοητικής ικανότητας σε θρησκευτικές παραδοσιακές αγκυλώσεις θεωρούσε τους Εβραίους ως τους εγκληματίες «που σταύρωσαν το Χριστό». Με βάση τη συγκεκριμένη διδασκαλία καλύφτηκαν φοβερά εγκλήματα που αμαύρωσαν την ιστορία της ανθρωπότητας. Ως αποτέλεσμα δεισιδαιμονιών, άκριτων θεωρήσεων, ασύδοτων προπαγανδιστικών προσεγγίσεων βασανίστηκαν και θανατώθηκαν άνθρωποι, καταστράφηκαν πολιτισμοί, ξέσπασαν αιματηροί πόλεμοι. Δημιουργήθηκε τέτοιο κλίμα υποταγής στα ορμέμφυτα ώστε φόβιζε ακόμα και η διατύπωση αντίθετης γνώμης, απορριπτόταν a priori κάθε λογική προσέγγιση. Καταδικαζόταν ακόμα και σε θάνατο όποιος τολμούσε να εκφράσει διαφορετική τεκμηριωμένη αποτίμηση των γεγονότων, έστω κι αν αυτή στηριζόταν σε χριστιανικά θρησκευτικά κείμενα. Γι' αυτό όταν ο Νίτσε διακήρυξε ότι «ο Θεός πέθανε» εννοούσε ότι οι φονιάδες ήταν στη Δύση οι θεολόγοι, στο ιερατείο.
ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ηγετικά αναστήματα, προσωπική κι ομαδική καλλιέργεια ώστε να μελετηθούν με καινοτόμο τόλμη, υψηλή ανθρώπινη ποιότητα, πνεύμα ανεξιθρησκείας τα θρησκευτικά κείμενα για να καταλήξουμε στην αναγνώριση των αντικειμενικών δεδομένων, της ιστορικής αλήθειας. Απαιτήθηκε η ελευθερία της κρίσης, η αξιοποίηση των ιδανικών της δικαιοσύνης, η εντιμότητα στις διαθρησκευτικές θέσεις, η γνησιότητα στις κοινωνικές αποδοχές για να εκφραστούν οι μεγάλες αλήθειες, να σφυρηλατηθούν σχέσεις συνεργασίας μεταξύ Χριστιανισμού και Ιουδαϊσμού. Η ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ Εκκλησία, στον υψηλότερο μάλιστα ιεραρχικό βαθμό, (Πάπες Ιωάννης 23ος, Βενέδικτος 16ος), υπήρξε η πρώτη από ετών που με ευαισθησία προέβη σε παρόμοιες Διακηρύξεις. Γνωρίζουμε ότι στην Ορθοδοξία το πρόβλημα της υιοθέτησης κειμένων κι αποφάσεων με παρόμοιο ιστορικό περιεχόμενο είναι περισσότερο δύσκολο να επιτευχθεί. Το θετικό όμως είναι ότι έγινε έστω η αρχή, την οποία χαιρετίζουμε «επ' ελπίδι» από το βάθος της καρδιάς μας».
Κατόπιν αυτών τα δικά μας σχόλια περιττεύουν. Επ’ ευκαιρίας όμως θα θέλαμε να ρωτήσουμε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο εάν στην συνάντηση που είχε πριν μερικούς μήνες με τον Ισραηλινό υπουργό Εξωτερικών στην Αρχιεπισκοπή του ζητήθηκε να ερευνήσει τη δυνατότητα υπογραφής ανάλογης διακήρυξης και επιπλέον αν ευθέως του ζητήθηκε να απομακρύνει από τη θέση του το Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, τον οποίο λέγεται πως χαρακτήρισε επικίνδυνο και φονταμενταλιστή...


Συντάκτης: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012

Χριστός Ανέστη
Καιρός Ανά-στασης αδελφοί
Προσέξτε τι θα ακούσουμε, τί θα δούμε και πού θα μας οδηγήσουν
το επόμενο διάστημα.
π. Φώτιος Βεζύνιας