μήνυμα

μήνυμα

Τρίτη, 30 Μαΐου 2017

Οι Οικουμενισμός «αιχμαλωτίζει» το Άγιο Όρος. Η μεταπατερική θεολογία εξαπλώνεται παντού.

Αποτέλεσμα εικόνας για Μεταπατερική θεολογία

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: Με ρωτούν: Τι είναι ο οικουμενισμός; Τι είναι η μεταπατερική θεολογία;. Έψαχνα να δώσω ένα οπτικό ερέθισμα για να το θυμούνται. Και δόξα το Θεώ το βρήκα. Λοιπόν παιδιά μου ο οικουμενισμός και η μεταπατερική θεολογία είναι για μας τους Ορθοδόξους και για την Αλήθεια της πίστεώς μας ακριβώς σαν να αναστρέψαμε το σπίτι μας και το κάναμε να έχει τη σκεπή κάτω και τα θεμέλια πάνω. Αν συμβεί αυτό, ούτε τα θεμέλια είναι θεμέλια.... ούτε η σκεπή είναι σκεπή... Και άραγε τότε έχουμε πια.. σπίτι;

π. Φώτιος Βεζύνιας

Μεταπατερική θεολογία στό Άγιον Όρος

Δυστυχώς παρατηρείται μία εξάπλωση τού Οικουμενισμού καί μέσα στό Άγιον Όρος πού αιχμαλωτίζει τίς ψυχές πολλών πατέρων πού συναναστρέφονται μέ πρόσωπα πού έχουν πιαστεί στά δίχτυα τής παναιρέσεως πού προβάλλεται από πολλά οικουμενιστικά κέντρα όπως τό Πατριαρχείο Κων/λεως καί πολλές Μητροπόλεις.
Ένα τοιούτο παράδειγμα είναι η συνομιλία μέ έναν κελλιώτη Γέροντα ο οποίος συχνάζει σέ Μητροπόλεις όπου καλείται ώς ιεροκήρυκας.
Σε συνάντηση μέ άλλους αγιορείτες πατέρες είπε: «Οι αντιδρώντες πατέρες στόν Πατριάρχη αντί νά κοιτάζουν τήν μετάνοιά τους, υποδεικνύουν στόν Θεό ποιούς θά σώσει, όπως στά Καυσοκαλύβια πού οι πατέρες έκαναν «σύνοδο» γιά έναν ιερομόναχο πού έφτιαξε  μία εικόνα τής Παναγίας πού έχει από τήν μία τήν αγιά Σοφιά καί από τήν άλλη τό Βατικανό καί κατηγορούν τήν Σύνοδο τής Κρήτης ότι ονόμασε εκκλησίες τούς καθολικούς καί τούς προτεστάντες». Καί συμπλήρωσε: «Δέν είναι εκκλησίες οι καθολικοί καί οι προτεστάντες; Είναι χριστιανικές εκκλησίες, αλλά ετερόδοξες. Εκκλησία είναι, όπως η εκκλησία τού δήμου. Καί οι μωαμεθανοί εκκλησία είναι.
Διαμαρτύρονται για τις συμπροσευχές. Και ο Προφήτης Ηλίας συμπροσευχή έκανε με τους ιερείς του Βάαλ. Συμπροσευχή θα ήταν αν έκαναν στον ίδιο Θεό. Τώρα κάνει ο μωαμεθανός στον Αλλάχ, ο βουδιστής στον Βούδα, ο ινδουϊστής στον Κρίσνα και ο Βαρθολομαίος στον Χριστό. Αυτό δεν είναι συμπροσευχή.
Ας είναι μερικοί να γαυγίζουν, αλλά όχι και διακοπή μνημοσύνου».
Στο κελί του Γέροντα ήταν και προσκυνητές οι οποίοι είπαν ότι είχαμε διαβάσει για τις συμπροσευχές  και προβληματιστήκαμε ενώ τώρα ηρεμήσαμε.
Αυτές οι ιδέες προέρχονται από τις αγίες Γραφές, τους κανόνες της ορθοδόξου Εκκλησίας και των οικουμενικών Συνόδων η είναι αποκυήματα νεωτεριστικής καινοτομίας ιδιορρύθμων θεολόγων, οι οποίοι οικοδομούν την δική τους θεολογία λαμβάνοντας υλικά, όχι από τα ορθόδοξα πιστεύω των αγίων Πατέρων μας, αλλά από τα διεστραμμένα μεταπατερικά τους φρονήματα;
Ιδού ανοίγονται δύο δρόμοι. Ο ένας είναι: «επόμενοι τοίς αγίοις Πατράσι» και ο άλλος, ότι του κατέβει του καθενός στο κεφάλι. Ειδικά στο Άγιον Όρος υπάρχει από το 1275 η άτιμη οδός των τυμπανιαίων της Λαύρας και η ένδοξη του αγίου Κοσμά του Πρώτου.
Ο Χριστός κανέναν δεν εξαναγκάζει: «Ει τίς θέλει οπίσω μου ελθείν (Ματθ. 16,24), εγώ είμι η οδός, η αλήθεια καί η ζωή (Ιω. 14,6)».
Σκανδαλισμένος Αγιορείτης Μοναχός