μήνυμα

μήνυμα

Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Δογματοποίηση του Αλαθήτου του πάπα.

(Το 1866  ο πάπας είχε ήδη χρησιμοποιήσει τα λόγια του Χριστού για τον εαυτό του. «Εγώ ειμί ή οδός και η αλήθεια»)

Ο Πάπας Πίος Θ΄ (1846-1878), είναι αυτός που κατοχύρωσε συνοδικά το αλάθητο των Παπών. Επί της εποχής του ενισχύθηκε ιδιαίτερα ο Παπικός συγκεντρωτισμός. Απαγορεύθηκαν οι εθνικές επισκοπικές σύνοδοι. Οι επίσκοποι είχαν την υποχρέωση να επισκέπτονται συχνά την Ρώμη, για να συνειδητοποιούν την εξάρτησή τους από αυτήν. Οι Νούντσιοι διεκπεραίωναν τις νέες αυτές παπικές αποφάσεις. Εγχειρίδια θεολογικά με έμφαση στο επισκοπικό αξίωμα δέχονται αναθεώρηση. Στις Κατηχήσεις άρχισε συστηματικά πλέον να γίνεται λόγος για το παπικό αλάθητο. Οι Ιησουΐτες μοναχοί εργάζονταν συστηματικά γι’αυτό.
 Ο Πάπας Πίος Θ΄ προχώρησε και σε ένα συγκεκριμένο πείραμα. Το 1854 ανεκήρυξε σαν δόγμα την «άσπιλο σύλληψη της Παναγίας». (Η Θεοτόκος δηλαδή ήταν αμέτοχος του Προπατορικού αμαρτήματος).
Προεβλήθησαν αντιρρήσεις, κυρίως από την Γερμανία, αλλά ο Πάπας απαγόρευσε τις συζητήσεις (π.χ. ο μεγάλος δυτικός Θεολόγος Ιγνάτιος φόν Ντέλιγκερ αναγκάστηκε να σιωπήσει). Έτσι ο Πάπας με την καινοτομία του νέου απαράδεκτου δόγματος έκανε επίδειξη του αλαθήτου του και την «πρόβα τζενεράλε» για την θεσμοποίησή του.
Ήδη άρχισε μια Παπολατρεία ενισχυόμενη από το Τάγμα των Ιησουϊτών, οι οποίοι υπόσχονταν πλήρη υποταγή στον Πάπα.
 Οι τιμητικοί τίτλοι του Πάπα Πίου ήταν : Βασιλεύς, Πάπας-Βασιλεύς, Ηγεμών, Καίσαρ, Λαμπρότατος πρίγκηψ, Ύψιστος Κύριος του κόσμου, κλπ. Όλοι τον τιμούσαν σαν «αντιπρόσωπο του Θεού επί της γης». Κάποιος τον ονόμασε Αντί-Θεό της ανθρωπότητος. Ο τιμώμενος ως άγιος από τον παπισμό Ντον Μπόσκο χαρακτήριζε τον Πάπα «Θεό επί γης», συμπληρώνοντας τα ακόλουθα βλάσφημα : ο Χριστός ύψωσε τον Πάπα υπεράνω των Προφητών, του Προδρόμου, των Αγγέλων. Ο Ιησούς ανέβασε τον Πάπα στο ύψος του Θεού. (Με λίγα λόγια εάν ο Πάπας είναι υπερυψωμένος υπεράνω των Αγίων της Εκκλησίας μας τότε έχει γίνει Άγιος ακόμη και από την παρούσα ζωή και δεν επιδέχεται πτώση αγιοσύνης. Επομένως καταργείται και το «ούκ εγήγερται εν γεννητοίς γυναικών μείζων Ιωάννου του Βαπτιστού» το οποίο ελέγχθει για τον Τίμιο Πρόδρομο εκ στόματος Ιησού.)*

Από το βιβλίο του  Του August Bernard Hasler

πηγή: http://www.freevolition.gr/wrong.htm

Χαίρετε εν Κυρίω
π. Φώτιος Βεζύνιας