ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 7η
Ιανουαρίου 2019
Τα γεγονότα έρχονται, το ένα μετά το
άλλο, να επιβεβαιώσουν την αναντίρρητη αλήθεια ότι ο Παπισμός όχι μόνον δεν
είναι Εκκλησία, αλλά μιάεγκόσμια κρατικήοργάνωση, (το λεγόμενο κράτος του
Βατικανού), με πολιτικές, διπλωματικές, οικονομικές και θρησκευτικές υπηρεσίες,
εντελώς άσχετες με το σωστικό έργο της
Εκκλησίας του Χριστού. Ο φραγκικού τύπου ηγεμόνας του, ο εκάστοτε Πάπας, είναι
πρωτίστως πολιτικός ηγέτης, ισόβιος και απόλυτος μονάρχης του κράτους του
Βατικανού, ο οποίος σφετερίζεται και την επισκοπική ιδιότητα, για να εμφανίζεται
ως ο δήθεν αντιπρόσωπος του Χριστού στη γη,(vicariusChristi) και ως
εκ τούτου φορέας όλων των εξουσιών του κόσμου. Σε αντίθεση με την Ορθόδοξη Εκκλησία,
η οποία προσπαθεί να προσλάβει και να θεώσειτον πεπτωκότα άνθρωπο, ο Παπισμόςακολουθεί
εδώ και δέκα αιώνες μια διαμετρικά αντίθετη πορεία μεταβάλλοντας την Εκκλησία
από Σώμα
Χριστού (Κολ.1,24), και «καινή κτίση» (Β΄Κορ.5,17), σε
εγκόσμιο οργανισμό, έχοντα όλα τα χαρακτηριστικά του πτωτικού κόσμου. Γι’ αυτό
και η εκκοσμίκευση, και η υιοθέτηση κοσμικής νοοτροπίας, είναι το κύριο
χαρακτηριστικό γνώρισμα στον Παπισμό.
Με έκπληξη διαβάσαμε στον ηλεκτρονικό
τύποπρόσφατο δημοσίευμα,σύμφωνα με το οποίο ο «Πάπας» κ. Φραγκίσκος φέρεται να
παραβρέθηκε πρό ημερών και να «ευλόγησε» τη γνωστή βλάσφημη παράσταση, το
μιούζικαλ:«Ιησούς Χριστός Σούπερ Σταρ», που αυτές τις ημέρες παίζεται στη
Ρώμη. Τίτλος του δημοσιεύματος: «Ρώμη: Ο Πάπας είδε το «βλάσφημο» μιούζικαλ
JesusChristSuperstar; - Τι λέει ο ηθοποιός που τον υποδύεται» (βλ.
ιστ. https://www. documentonews.gr, 28.12.2018).Μεταξύ άλλων αναφέρει
τα εξής: «Ο πάπας Φραγκίσκος παραβρέθηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα
σε μία παράσταση του ‘JesusChristSuperstar’ που παίζονταν στο TeatroSistina στη
Ρώμη. Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει το PageSix σε ρεπορτάζ του. Μάλιστα σύμφωνα
με την ιστοσελίδα του περιοδικού ένας μουσικός ιστορικός μίλησε για τη σημασία
της παπικής επίσκεψης στο μιούζικαλ των ΆντριουΛόιντΓουέμπερ και Τιμ Ράις, που
γράφτηκε το 1970 και ανέβηκε στη σκηνή ένα χρόνο μετά». Έχει σημασία και τι δήλωσε ο μουσικός του βλάσφημου μιούζικαλ: «Πηγαίνοντας
πίσω, από την πρώτη του παρουσίαση στο κοινό, μια μικρή, αλλά ηχηρή ομάδα,
χαρακτήρισε το JesusChristSuperstar ως βλάσφημο... η παράσταση
απαγορεύτηκε, έστω και για λίγο ακόμα και από το BBC ως ιερόσυλο για
την Αγγλία». Αυτό σημαίνει πως ακόμα και οι παράγοντες της ασεβούς
παραστάσεως αναγνωρίζουν ότι μια μερίδα πιστώνδιαμαρτυρήθηκε, όμως παρ’ όλα
αυτά ο «Ρωμαίος Ποντίφικας» αδιαφόρησε
για το βλάσφημο περιεχόμενό της και παραβρέθηκε, την παρακολούθησε και τέλος
την ευλόγησε! Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «ο πάπας αγάπησε τόσο πολύ την παράσταση,
που στη συνέχεια έδωσε ευλογία στον ΤεντΝίλι και στους υπόλοιπους ηθοποιούς». Επίσης
«ο
ηθοποιός στις αρχές του μήνα τουίταρεστον προσωπικό του λογαριασμό: JesusChristSuperstar
συναντά τον Πάπα! Είμαι για πάντα ευγνώμων γι αυτή την ευλογημένη εμπειρία!
Παρακολουθήστε τη συνάντησή μας με τον πάπα Φραγκίσκο στο Βατικανό». Οι αντίχριστοι συντελεστές του
βλάσφημου και αντίχριστου έργου ευγνωμονούν τον κ. Φραγκίσκο!Επίσης αξίζει να
σημειωθεί και μια άλλη δήλωση στο PageSix:
«Φαίνεται ότι τίποτα πέρα από μια παπική ευλογία δεν μπορεί να ηρεμίσει τους
αρνητές!»!Δηλαδή, η «ευλογία» του κ. Φραγκίσκου «ηρέμισε» όσους θεωρούν
το μιούζικαλ βλάσφημο, βεβαιώνοντάς τους ότι είναι καλήκαι ωφέλιμη η παράσταση
και μπορούν να την παρακολουθούν άνετα, χωρίς αναστολές και τύψεις συνειδήσεως.
Το βλάσφημο αυτό
μιούζικαλ,ως γνωστόν, δημιουργήθηκε
στο Χόλυγουντ των ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του 1970, εκφράζοντας την
περιθωριακή ιδεολογία του Χιπισμού. Σκοτεινοί νόες, χρηματοδοτούμενοι από
αντιχριστιανικά κέντρα, δημιούργησαν την εκτρωματική αυτή μουσική παράσταση, η
οποία έχει ως απώτερο στόχο να απογυμνώσει τον Σωτήρα και Λυτρωτή του κόσμου
Χριστό από την θεία φύση Του και να Τον υποβιβάσει, όχι απλά σε ένα καλό και
ενάρετο άνθρωπο, αλλά σε έναν αμαρτωλό και περιθωριακό τύπο, ένα χίπη, ο οποίος
διακατέχεται από αμαρτωλά πάθη! Είναι η προαιώνια προσπάθεια των αντίχριστων
δυνάμεων να τον απογυμνώσουν από της θεότητά Του, διότι αυτό κυρίως τους
ενοχλεί!
Με την εν λόγω βλάσφημη θεατρική παράσταση είχαμε
ασχοληθεί σε παλιότερη σχετική ανακοίνωσή μας, με τίτλο: «Αναφορά στη νέα βλάσφημη
κακόγουστη και ανιστόρητη θεατρική παράσταση», (5.3.2018), όπου μας
δόθηκε η ευκαιρία να επισημάνουμε μεταξύ άλλων ότι: «Στο θεατρικό αυτό δρώμενο
κακοποιείται βάναυσα η ιστορική πραγματικότητα και ανατρέπεται ολόκληρη η
χριστιανική διδασκαλία της Εκκλησίας μας. Επαναλαμβάνεται η εδώ και αιώνες
γνωστή πολεμική κατά της Θεότητος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και του
απολυτρωτικού Του έργου. Επιχειρείται να χλευασθεί η πίστη της Εκκλησίας προς
το πανάγιο πρόσωπο του Κυρίου μας, να κλονιστεί η αγάπη και η αφοσίωση των
πιστών προς Αυτόν και το έργο Του, να απαξιωθούν τα άγια και ιερά πρόσωπα της
Παναγίας και των αγίων αποστόλων, να αμφισβητηθεί η αξιοπιστία των βιβλικών
κειμένων και να προβληθεί ο κοσμικός ‘ορθολογισμός’, στον οποίο δεν χωρούν
‘μεταφυσικές προσεγγίσεις’. Πιο συγκεκριμένα ο Χριστός παρουσιάζεται, ως ένας
‘μοντέρνος’ νέος, κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση των περιθωριακών χίπηδων της δεκαετίας
του 1960 – 70. Ως ένας ‘ανατρεπτικός’ νέος, ο οποίος εναντιώθηκε στο ‘σύστημα’
της εποχής του, αλλά συνεχίζει να εναντιώνεται και στο ‘σύστημα’ της εποχής
μας, ο οποίος δεν δέχεται ηθικούς περιορισμούς. Ο ‘επαναστάτης Ιησούς’ της
παράστασης ανατρέποντας το θρησκευτικό κατεστημένο της εποχής του,
ανατρέπει,(σύμφωνα με το σενάριο που έπλασε με τη φαντασία του ο σκηνοθέτης),
τους ηθικούς κώδικες, όπως οι ανατρεπτικοί χίπηδες της εποχής που γράφηκε το
μιούζικαλ. Όπως δηλαδή οι χίπηδες δεν είχαν ηθικές αναστολές, έτσι και ο Ιησούς
παρουσιάζεται, ως ένας από αυτούς, ο οποίος κυριαρχείται από ανθρώπινα πάθη και
ικανοποιεί τα ταπεινά του ορμέμφυτα. Φέρεται να έχει σεξουαλικές σχέσεις με την
Μαρία τη Μαγδαληνή».
Δεν μας ξενίζει το γεγονός ότι ένας αιρεσιάρχης έφτασε
σε τέτοιο σημείο πνευματικής αλλοτριώσεως, ώστε να επαινεί και να επιδοκιμάζει μια
τέτοιου είδους εμετική θεατρική παράσταση που προκαλεί την αηδία, τη φρίκη και
τον αποτροπιασμό του πιστού λαού του Θεού. Και τούτο διότι όπως μας διδάσκουν
οι άγιοι Πατέρες, η έκπτωση στην αίρεση, αφαιρεί την Χάρη του Θεού, με
αποτέλεσμα να σκοτίζεται ο άνθρωπος, και να τυφλώνεται πνευματικά. Εξ’ αιτίας
της πνευματικής του τυφλώσεως, αδυνατεί πλέον να διακρίνει αυτά που και ένας
απλός πιστός, χωρίς ιδιαίτερο θείο φωτισμό, μπορεί να διακρίνει. Βαδίζει
ψηλαφητά μέσα σ’ ένα πυκνό σκοτάδι πλάνης, έτσι ώστεκραυγαλέες περιπτώσεις διαστροφής
της ιστορικής πραγματικότητος, να μη γίνονται αντιληπτές. Και όταν ακόμα
ολοφάνερα διακωμωδείται και εμπαίζεται το πανάγιο πρόσωπο του Κυρίου μας,όπως
εδώ στην προκειμένη περίπτωση,ακόμη και σ’ αυτή την περίπτωση, ο σκοτισμένος
νους του αιρετικού δεν «βλέπει» τίποτε το κακό και αξιοκατάκριτο. Ούτε φυσικά
είναι σε θέση να λάβει υπ’ όψη του τις αντιδράσεις εκατομμυρίων χριστιανών σε
όλο τον κόσμο, και το τεράστιο σκάνδαλο που προκαλείμε την συμπεριφορά του.
Περαίνοντας, εκφράζουμε την
βαθύτατη λύπη μας για το νέο αυτό σοβαρό ολίσθημα του κ. Φραγκίσκου, αν το
δημοσίευμα είναι αληθινό. Αν δεν υπάρξει διάψευση από το Βατικανό και καταδίκητου
βλάσφημου μιούζικαλ, αυτό θα σημαίνει πως η κατάπτωση του Παπισμού συνεχίζεται
με γοργούς ρυθμούς. Οπότε θα έχουμε μια ακόμη επιβεβαίωση και ένα ακόμη ισχυρό
τεκμήριο, ότι ο «αλάθητος» ηγέτης του,
πιστεύει σε έναν άλλο «Χριστό» και όχι στον ενανθρωπήσαντα Υιό και Λόγο του
Θεού. Σε έναν θλιβερό και εμπαθή άνθρωπο του οποίου η δόξα και το έργο τελείωσε
επάνω στο Γολγοθά. Φαίνεται επίσης ότι η παγκόσμια εξουσία του Πάπα δεν
περιορίζεται απλώς στο να είναι ο Βικάριοςτου Χριστού πάνω στη γη, αλλά
επεκτείνεται ακόμη περισσότερο. Τώρα πλέον έχει την εξουσία να αντικαθιστά τον
αληθινό Χριστό κατά βούληση με ένα άλλο «Χριστό», κομμένο και ραμμένο στα μέτρα
του κόσμου!!! Φυσικά δεν τρέφουμε αφελείς ψευδαισθήσεις και δεν περιμένουμε ότι
οι εκ των «Ορθοδόξων»θιασώτες του Οικουμενισμού,οι οποίοι θεωρούν τον κ.
Φραγκίσκο «αγιώτατο
Επίσκοπο της Πρεσβυτέρας Ρώμης» και συμπροσεύχονται μαζί του, να έχουν τη
στοιχειώδη πνευματική ευαισθησία και διάκριση,να ελέγξουν τον «Ρωμαίο Ποντίφικα» και να καταδικάσουν
την επίσκεψη του στην βλάσφημη παράσταση και την «ευλογία» του στους
συντελεστές της! Πως να περιμένουμε κάτι τέτοιο, αφού η αρρώστια της αιρέσεως
και ο εξ’ αυτής επακόλουθος σκοτισμός του νοός έχει πλήξει και αυτούς τους
ιδίους;
Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των
Παραθρησκειών.