Ἐρώτηση πρὸς ὅλους τοὺς καλούμενους εὐσεβεῖς Ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς
Γράφει ο Αδαμάντιος Τσακίρογλου
Μᾶς κατηγοροῦν συνέχεια, ὅτι τὰ κείμενά μας εἶναι ζηλωτικά, ἄνευ διακρίσεως καὶ χριστιανικῆς ἀγάπης. Μᾶς λένε, ὅτι δὲν ἔχουμε τὴν ἀπαιτούμενη διάκριση γιὰ νὰ καταλάβουμε καὶ ὡς ἐκ τούτου καταντοῦμε ἀκραῖοι. Ρωτάω λοιπόν, ὅλους τοὺς καλούμενους εὐσεβεῖς Ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς, ποὺ παρὰ τὶς τόσες ἀποκαλύψεις τόσα χρόνια γιὰ τὰ αἴσχη ποὺ γίνονται στὸ ἐξωτερικό, στὴν προκειμένη περίπτωση στὴν Γερμανία, Αὐστρία καὶ Ἑλβετία (ἀλλὰ καὶ παντοῦ), ἰσχυρίζονται, ὅτι ἀκόμα δὲν ἔχει γίνει κάτι τρομερὸ γιὰ νὰ ἀντιδράσουν ἁγιοπατερικὰ καὶ ὅτι ἀκόμα χρειάζεται Οἰκονομία καὶ κατανόηση, ὅπως ἐπίσης καὶ τὸ εὐσεβὲς ποίμνιο:
Αὐτοὺς τοὺς ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς ποὺ δείχνουν οἱ φωτογραφίες πῶς, πότε καὶ ποιός θὰ τοὺς σταματήσει; Σημειωτέον, οἱ φωτογραφίες εἶναι ἀπὸ οἰκουμενιστικὲς ἐνέργειες ποὺ στὴν πλειοψηφία τους ἐκτελοῦνται ἐδῶ καὶ δεκαετίες μετὰ τὸ Κολυμπάρι ὅμως συστηματικὰ καὶ συχνὰ καὶ μὲ τὴν εὐλογία συγκατάβαση, τὶς ὑπογραφὲς ὅλων τῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν τοῦ ἐξωτερικοῦ.
Τὸ ποίμνιο πῶς, πότε καὶ ποιός θὰ τὸ προφυλάξει;
Εἶναι θεάρεστο καὶ ἁγιοπατερικὸ ἂν τὸ ποίμνιο καὶ γενικὰ τὸ ἐκκλησιαστικὸ σῶμα συνεχίζει κατ’ οἰκονομία νὰ ἔχει ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ αὐτοὺς τοὺς ρασοφόρους (Μὴν ξεχνοῦμε, ὅτι οἱ ἑλληνόφωνοι ἱερεῖς τοῦ ἐξωτερικοῦ ἔρχονται στὴν πλειοψηφία τους καὶ πληρώνονται ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα);
Ὁ Μ. Βασίλειος τῶν ἑκατοντάδων ἐπιστολῶν καὶ τῆς καταδίκης τῶν αἱρετικῶν σὲ ὅλη τὴν οἰκουμένη σὲ ἀνάλογη περίπτωση θὰ ἀδιαφοροῦσε καὶ θὰ οἰκονομοῦσε, ἂν τὸ ἴδιο γεγονὸς συνέβαινε π.χ. στὴν Ἀντιόχεια, ὁ ἅγ. Κύριλλος ἂν συνέβαινε στὴν Κων/πολη, ὁ Μ. Ἀθανάσιος ἂν συνέβαινε στὴν Ἰερουσαλήμ κ.ο.κ. ἢ θὰ προστάτευε τὸ ποίμνιο καὶ θὰ τὸ συμβούλευε νὰ ἀπομακρυνθεῖ διακόπτοντας παράλληλα τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετίζοντες;
Χωρεῖ Οἰκονομία καὶ δικαιολογία λόγῳ δυσκολιῶν, ὅταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα; Ἂν κάποιος δὲν ἀντιδράσει ἢ ἀπαντήσει σὲ αὐτὴ τὴν ἐρώτηση παραμένει εὐσεβής;
Περιμένουμε μὲ ἀγωνία τὴν ἀπάντησή τους, τὴν ὁποία μᾶς ὠφείλουν, γιατὶ εἴμαστε βαπτισμένοι Χριστιανοὶ καὶ μέλη τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Ὁ Γερμανίας Αὐγουστῖνος συμπροσεύχεται μὲ ἐπισκοπῖνες σὲ παπικὸ καθεδρικὸ
ναό.
Ἀνοιχτὴ τελετὴ καὶ συμπροσευχὴ μὲ τὴν χρησιμοποίηση Ἁγίων εἰκόνων καὶ τὴν
συμμετοχὴ ὀρθοδόξων στὴ Γερμανία.
Μᾶς κατηγοροῦν συνέχεια, ὅτι τὰ κείμενά μας εἶναι ζηλωτικά, ἄνευ διακρίσεως καὶ χριστιανικῆς ἀγάπης. Μᾶς λένε, ὅτι δὲν ἔχουμε τὴν ἀπαιτούμενη διάκριση γιὰ νὰ καταλάβουμε καὶ ὡς ἐκ τούτου καταντοῦμε ἀκραῖοι. Ρωτάω λοιπόν, ὅλους τοὺς καλούμενους εὐσεβεῖς Ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς, ποὺ παρὰ τὶς τόσες ἀποκαλύψεις τόσα χρόνια γιὰ τὰ αἴσχη ποὺ γίνονται στὸ ἐξωτερικό, στὴν προκειμένη περίπτωση στὴν Γερμανία, Αὐστρία καὶ Ἑλβετία (ἀλλὰ καὶ παντοῦ), ἰσχυρίζονται, ὅτι ἀκόμα δὲν ἔχει γίνει κάτι τρομερὸ γιὰ νὰ ἀντιδράσουν ἁγιοπατερικὰ καὶ ὅτι ἀκόμα χρειάζεται Οἰκονομία καὶ κατανόηση, ὅπως ἐπίσης καὶ τὸ εὐσεβὲς ποίμνιο:
Αὐτοὺς τοὺς ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς ποὺ δείχνουν οἱ φωτογραφίες πῶς, πότε καὶ ποιός θὰ τοὺς σταματήσει; Σημειωτέον, οἱ φωτογραφίες εἶναι ἀπὸ οἰκουμενιστικὲς ἐνέργειες ποὺ στὴν πλειοψηφία τους ἐκτελοῦνται ἐδῶ καὶ δεκαετίες μετὰ τὸ Κολυμπάρι ὅμως συστηματικὰ καὶ συχνὰ καὶ μὲ τὴν εὐλογία συγκατάβαση, τὶς ὑπογραφὲς ὅλων τῶν ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν τοῦ ἐξωτερικοῦ.
Τὸ ποίμνιο πῶς, πότε καὶ ποιός θὰ τὸ προφυλάξει;
Εἶναι θεάρεστο καὶ ἁγιοπατερικὸ ἂν τὸ ποίμνιο καὶ γενικὰ τὸ ἐκκλησιαστικὸ σῶμα συνεχίζει κατ’ οἰκονομία νὰ ἔχει ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ αὐτοὺς τοὺς ρασοφόρους (Μὴν ξεχνοῦμε, ὅτι οἱ ἑλληνόφωνοι ἱερεῖς τοῦ ἐξωτερικοῦ ἔρχονται στὴν πλειοψηφία τους καὶ πληρώνονται ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα);
Ὁ Μ. Βασίλειος τῶν ἑκατοντάδων ἐπιστολῶν καὶ τῆς καταδίκης τῶν αἱρετικῶν σὲ ὅλη τὴν οἰκουμένη σὲ ἀνάλογη περίπτωση θὰ ἀδιαφοροῦσε καὶ θὰ οἰκονομοῦσε, ἂν τὸ ἴδιο γεγονὸς συνέβαινε π.χ. στὴν Ἀντιόχεια, ὁ ἅγ. Κύριλλος ἂν συνέβαινε στὴν Κων/πολη, ὁ Μ. Ἀθανάσιος ἂν συνέβαινε στὴν Ἰερουσαλήμ κ.ο.κ. ἢ θὰ προστάτευε τὸ ποίμνιο καὶ θὰ τὸ συμβούλευε νὰ ἀπομακρυνθεῖ διακόπτοντας παράλληλα τὴν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετίζοντες;
Χωρεῖ Οἰκονομία καὶ δικαιολογία λόγῳ δυσκολιῶν, ὅταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα; Ἂν κάποιος δὲν ἀντιδράσει ἢ ἀπαντήσει σὲ αὐτὴ τὴν ἐρώτηση παραμένει εὐσεβής;
Περιμένουμε μὲ ἀγωνία τὴν ἀπάντησή τους, τὴν ὁποία μᾶς ὠφείλουν, γιατὶ εἴμαστε βαπτισμένοι Χριστιανοὶ καὶ μέλη τοῦ σώματος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Ἀκολουθοῦν οἱ φωτογραφίες
Ὀρθόδοξοι ἱερεῖς διαφόρων ἐκκλησιῶν φορώντας ἄμφια συμπροσεύχονται
καὶ εὐλογοῦν μαζὶ μὲ τοὺς αἱρετικοὺς ἕνα ἀνάμεικτο δογματικὰ ποίμνιο.
Ὁ ἐπίσκοπος Ἀριανζοῦ Βαρθολομαῖος (πιθανῶς ὁ διάδοχος τοῦ Αὐγουστίνου) καὶ ἄλλοι
ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς στὰ Θεοφάνεια μὲ αἱρετικούς. Προσέξτε ὅτι στὴ δεύτερη φωτογραφία
τὸν σταυρὸ τὸν ρίχνει προτεστάντισσα κληρικός.
Βούλγαρος πρωτοπρεσβύτερος (εὐσεβὴς καὶ αὐτός) καὶ ἱερεῖς ἀπὸ ἄλλες ὀρθόδοξες ἐκκλησίες συμπροσεύχονται καὶ συνεορτάζουν τὸ Πάσχα μὲ αἱρετικοὺς σὲ παπικὸ ναὸ τῆς Ζυρίχης.
Συμπροσευχὴ ὀρθοδόξων κληρικῶν μὲ αἱρετικοὺς στὴν ἀρχιεπισκοπὴ Γερμανίας στὴ
Βόννη γιὰ τὴν 1η Σεπτεμβρίου καὶ φυσικὰ τὸ καθιερωμένο πιὰ
κοντσέρτο.
Ὁ ἀρχιμανδρίτης Γεράσιμος Φραγκουλάκης καὶ ὁ σέρβος πρωτοπρεσβύτερος Milan Pejic τελοῦν ἀρτοκλασία μπροστὰ σὲ προτεστάντη ἐπίσκοπο καὶ ἱερέα.
Ὁ πρωτοπρεσβύτερος Ἀθανάσιος Παλάσκας συμπροσεύχεται μὲ αἱρετικοὺς μὲ ἄμφια
στὸν ὀρθόδοξο ναὸ τοῦ Brühl στὰ πλαίσια
ἐκδηλώσεων μὲ τίτλο «κτίζουμε γέφυρες».
Ἀγάλματα καὶ ἐικόνες στὸν ρουμάνικο ναὸ τῆς Ἁγ. Αἰκατερίνης