μήνυμα

μήνυμα

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Ενώπιος... ενωπίω με την κατάντια μου...

*Ζούσα στην αρχαία Ελλάδα, και ήμουν ένας από τους τριακόσιους το Λεωνίδα...
*Ζούσα στην Αθήνα όταν πήγε ο Απόστολος Παύλος και ήμουν από τους πρώτους που  ακολούθησε την νέα πίστη...
*Ζούσα στα χρόνια των διωγμών και ήμουν μεταξύ των μαρτύρων - ομολογητών της Πίστεώς μας...
*Ζούσα το 325 μ.Χ., στις μέρες της πρώτης Οικουμενικής Συνόδου και ήμουν μαζί με τον Άγιο Νικόλαο στο Υπέροχο ράπισμα προς τον αιρετικό Άρειο...
*Ζούσα το 626 στην Κωνσταντινούπολη και ήμουν με τον Πατριάρχη Σέργιο στην λιτάνευση της εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου, και στην εξ' Αυτής σωτηρίας της Πόλης...
*Ζούσα το 1821 και ήμουν πρωτοπαλίκαρο του Κολοκοτρώνη.. του Μακρυγιάννη...
*Ζούσα το 1940 και ήμουν ένας απ' αυτούς τους Ήρωες που φώναζαν "αέρα" πάνω στα βουνά της Πίνδου...
*Ζούσα την εποχή της Γερμανικής κατοχής, και ήμουν μεταξύ των παλικαριών που σήκωσαν την Ελληνική Σημαία στην Ακρόπολη...
*Ζούσα το 1973 και  ήμουν μέσα στο Πολυτεχνείο.... τα έβαλα με ολόκληρη χούντα....
*Ζω στο 2012.... Γιατί δεν κάνω αυτό που θέλω;........ Γιατί δεν κάνω αυτό που πρέπει;... Τί έπαθα;.. 
  Τί έπαθες Ορθόδοξε Έλληνα... Ξύπνα πριν είναι αργά......
Ανάστα ο Θεός, κρίνων την γήν...
Ανάστα και σύ Έλληνα... πολέμισε για τη γη και τη πίστη που σου χάρισε ο Θεός... δεν έχεις δικαίωμα να μένεις σ' αυτήν την κατάντια σου....
Καλή Ανάσταση αδέλφια
π. Φώτιος Βεζύνιας