μήνυμα

μήνυμα

Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Ανοίξτε μου την Εκκλησιά !!!

 
 
 



ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ: https://www.youtube.com/watch?v=YhutRMSWZac&feature=emb_title

"Ανοίξτε μου την Εκκλησιά...!!" 

 

Ανοίξτε μου την Εκκλησιά να μπω να Τον θρηνήσω.

Όπως Του πρέπει Του Χριστού να Τον μοιρολογήσω.

 

Δεν θα 'χεις Παναγία μου κανέναν στο πλευρό σου

στον πόνο τον αβάσταχτο για τον Μοναχογιό σου.

 

Δεν με αφήνουνε Χριστέ να Σε μοιρολογήσω, 

μήτε και κάτω απ' το σταυρό να' ρθω να ξαγρυπνήσω.


 

Πως το επέστρεψες Θεέ φέτος αυτό να γίνει

πάνω στον ξύλινο Σταυρό το τέκνο Σου να μείνει.

 

Δεν θα Σε βγάλουνε Χριστέ απ' την Ωραία Πύλη, 

μόνος Σου πάνω στο Σταυρό και δίπλα ένα καντήλι.

 

Αμέτε να χτυπήσετε Πένθημα τη καμπάνα

μόνη της στέκει στο Σταυρό Του Θεανθρώπου η Μάνα.

 

Δεν θα Αποκαθηλώσουνε το Άγιό Σου Σώμα.

Πως θα σε αντέξει ο Σταυρός που τον κρατά το χώμα..

 

Ελάτε όλοι δίπλα μου όσοι Τον αγαπάτε

να το βροντοφωνάξουμε πως σήμερα κρεμάται.

 

Την Μέγα την Παρασκευή αφήστε με να πάω

να κατεβάσω απ' το Σταυρό Εκείνον που αγαπάω.

 

Να μπει στον Επιτάφιο τα εγκώμια να πούνε

την άλλη μέρα απ' το πρωί Ανάσταση να δούμε.

 

Χριστέ μια χάρη σου ζητώ Δεν ξέρω αν θα μπορέσεις

άσπλαχνα φέτος φέρθηκα και να με συγχωρέσεις..."

 

"Μιχάλης Ταμπουράς" 

 

 


Άσπλαχνα και υποκριτικά

Σου φερόμασταν

Χριστέ μου

και να μας συγχωρέσεις...