μήνυμα

μήνυμα

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Μία θέση για το επερχόμενο εμβόλιο για το COVID-19


ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ: 
  Κύριε Ευαγγελάτο ήθελα να σας βεβαιώσω ότι καθόλου δεν μου πάει ο χαρακτηρισμός "μάγκας". 
Όσο για τα "μη τηλεοπτικά επίθετα" μπορείτε με την άδειά μου να τα χρησιμοποιείστε για το πρόσωπό μου. Ουδόλως με αγγίζουν. 
  Γνωρίζουμε ότι το εμβόλιο καλύπτει αυτόν που το κάνει. Φαντάζομαι δεν έχετε αντίθετη γνώμη ούτε εσείς ούτε οι εργοδότες σας. Μέχρι τώρα ακόμα δεν υπάρχει εμβόλιο που να το κάνει κάποιος για να καλύψει τον γείτονα του. Επομένως ο εμβολιασμός δεν αποτελεί απόδειξη της Αγάπης μου προς τον πλησίον μου. Αστείο επιχείρημα.  Ο εμβολιασμός αποτελεί στην προκειμένη περίπτωση, απόδειξη ατράνταχτη  της Αγάπης μου για την "ζωούλα μου".
   Λοιπόν χρησιμοποιώντας την στοιχειώδη λογική, σας ρωτώ. "Εσείς και οι δικοί σας είστε ελεύθεροι να κάνετε το εμβόλιο. Εγώ αν δεν το κάνω ποιόν θέτω σε κίνδυνο;". Αν οι γύρω μου θέλουν να κάνουν εμβόλιο είναι ελεύθεροι. Ποιος απειλείται αν εγώ δεν το κάνω;   Προφανώς αν κινδυνεύει κάποιος αυτός είμαι εγώ. Δεν είμαι ελεύθερος να ρυθμίσω τα της δικής μου ζωής;. Την ζωή μου κ. Ευαγγελάτο την ελέγχει μόνο ο Κύριος και κανείς άλλος.
Με τιμή.
π. Φώτιος Βεζύνιας